Het weer in Almere

  • Vandaag

    Di 24 mei 2022
    16 °C
  • Morgen

    Wo 25 mei 2022
    17 °C
  • Overmorgen

    Do 26 mei 2022
    18 °C

Meer weer? Klik hier

Dinsdag 24 mei 2022
12.8 °c
2

Word jij onze 38,344e volger?

instagram

linkedin

Tientallen bedreigingen bij Almeerse stichting na uitzending BOOS vanwege ambassadeurschap Ali B

16 reacties 112


Bij stichting Broodje Hagelslag in Almere zijn sinds de uitzending van boos (donderdagmiddag) tientallen bedreigingen binnen gekomen omdat Ali B ambassadeur is van de betreffende stichting, zo meldt Omroep Flevoland.

Ali B werd in de uitzending van BOOS door verschillende vrouwen beschuldigd van seksueel overschrijdend gedrag. Ook zegt een vrouw verkracht te zijn door de in Almere wonende rapper.

Volgens een woordvoerder van de stichting zijn er 50 tot 80 bedreigingen binnengekomen. Er zal aangifte worden gedaan bij de politie.


Vacature-alert - 52 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 52 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (16)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Henk V D Bos op dinsdag 25 januari 2022 om 09.26 uur
diegene zijn dus erger dan Ali B ,hypocrytie ten top
user
Geplaatst door YE Koçyiğit op zaterdag 22 januari 2022 om 13.01 uur
knuffel allochtoon😂slachtoffers doen niet zomaar aangifte!
user
Geplaatst door Dennis Nijman op zaterdag 22 januari 2022 om 12.26 uur
Jaa dat ga je krijgen
user
Geplaatst door Sandra Terlien op zaterdag 22 januari 2022 om 09.53 uur
Wat zegt dit nu weer over deze mensen die de bedreigingen uiten 🤔. Dan ben je geen haar beter!!
user
Geplaatst door Erik van Harn op zaterdag 22 januari 2022 om 00.41 uur
Rust bewaren en laat het onderzoek eerst zijn schuld bewijzen. Wij zijn niet diegene die hierover gaan. Dus oordeel en veroordeel niet. De rechter bepaalt uiteindelijk...wij zijn er niet bij geweest. Mijn gedachten gaan meer naar de dames die mogelijk betast/misbruikt zijn.
user
Geplaatst door Marjo Bos op zaterdag 22 januari 2022 om 00.04 uur
Het word erger en erger 😢
user
Geplaatst door Wolfgang Riepl op vrijdag 21 januari 2022 om 19.38 uur
Hersenloze idioten zijn het. Wat kan die stichting hieraan doen?
user
Geplaatst door Rennes Anita En Richard op vrijdag 21 januari 2022 om 19.20 uur
Kots van die kop
user
Geplaatst door Eddy Weerdesteyn op vrijdag 21 januari 2022 om 19.13 uur
lieve mensen dit is net een popkast was allang aan de hand waarom nu en niet eerder sorry ik vindt je beschadig veel mensen zo maar welkom in nederland zelfs die maken je kapot
user
Geplaatst door Room Soesje op vrijdag 21 januari 2022 om 18.39 uur
Nou er is nog niets bewezen, dus Ali B is nog niet schuldig en dan is dit gedrag dus helemaal zo niet acceptabel.
user
Geplaatst door Regina Wieringa op vrijdag 21 januari 2022 om 18.33 uur
Dat begrijp ik nu weer niet
user
Geplaatst door Petra Babo op vrijdag 21 januari 2022 om 18.11 uur
En dan ga je een stichting bedreigen? 🧐
user
Geplaatst door Jolanda Lievens op vrijdag 21 januari 2022 om 18.10 uur
Die stichting kan er toch niets aan doen, neem aan dat zij er ook niets van hebben geweten
user
Geplaatst door Sharon Lagrand - van der Heijden op vrijdag 21 januari 2022 om 18.03 uur
Jeetje in wat voor wereld leven we, laat die stichting toch met rust. Uit je woede liever op degene die dit gedaan heeft
user
Geplaatst door Debbie Mostert Beauchampet op vrijdag 21 januari 2022 om 18.02 uur
Hebben die mensen 1 hersencel ofzo? Die stichting is toch niet verantwoordelijk voor Ali’s acties?!
user
Geplaatst door Lauren Hoeve-Oostveen op vrijdag 21 januari 2022 om 17.54 uur
Wat erg… die mensen kunnen er toch ook niks aan doen? Het enige wat ze nu kunnen doen is hem niet meer als ambassadeur hebben, maar lijkt me dat daar geen bedreiging voor nodig is. Heel vervelend voor de stichting.