Het weer in Almere

  • Vandaag

    Di 24 mei 2022
    16 °C
  • Morgen

    Wo 25 mei 2022
    17 °C
  • Overmorgen

    Do 26 mei 2022
    18 °C

Meer weer? Klik hier

Dinsdag 24 mei 2022
12.8 °c
2

Word jij onze 38,344e volger?

instagram

linkedin

Ali B randde volgens uitzending BOOS meerdere vrouwen aan in Almeerse studio

26 reacties 112

De studio in Almere


Zoals bekend is donderdagmiddag om 16.00 uur de aflevering van BOOS verschenen via YouTube. De uitzending die een uur en twintig minuten duurt, geeft een beeld over alle commotie die sinds afgelopen zaterdag is ontstaan nadat bekend werd dat The Voice of Holland tijdelijk van de buis zou worden gehaald vanwege misstanden achter de schermen.

Zo raakte sinds zaterdag niet alleen bandleider Jeroen Rietbergen in opspraak, maar ook Ali B. Marco Borsato raakte eerder al in opspraak doordat er verhalen rondgaan over dat de zanger aan minderjarige meisjes zou hebben gezeten tijdens een georganiseerde barbecue omtrent het programma The Voice Kids.

Ex-kandidate The Voice of Holland

Zo vertelt een ex-kandidate van The Voice of Holland dat zij samen met Ali in de studio in Almere was, waar Ali begon met zoenen wat eindigde in seks. Vanwege Ali's machtspositie die het slachtoffer voelde, durfde het slachtoffer er niets te zeggen waardoor Ali zijn gang kon gaan.

Na de seks vertelde Ali zijn slachtoffer dat wanneer zij het jaar daarop aan het programma mee zou doen, zij even contact op moest nemen zodat Ali zou zorgen dat zij in zijn team zou komen en ver zou komen.

Andere verhalen

Ook nog een andere ex-kandidate deed haar verhaal. Die vertelde dat Ali probeerde te zoenen in het huis van het slachtoffer nadat hij vertelde zin in seks te hebben met haar. Uiteindelijk wist het slachtoffer, de rapper de deur te wijzen.

Naast ex-kandidaten van The Voice of Holland, hebben zich er nog meer slachtoffers gemeld die zeggen soortgelijke ervaringen met de in Almere wonende rapper te hebben waarbij er voornamelijk is omschreven hoe er seks zonder wederzijdse toestemming heeft plaatsgevonden tussen hen en Ali B.

Openbaar Ministerie

Bij het Openbaar Ministerie (OM) zijn inmiddels twee aangiftes binnen tegen Ali B, die afgelopen zaterdag al stellig de aantijgingen ontkende maar wel zegt mee te werken aan ieder onderzoek.

Donderdagmiddag riepen zowel politie als het OM op, aan slachtoffers om zich te melden. Naar alle verwachting krijgt dit verhaal nog een flinke staart.


Vacature-alert - 52 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 52 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (26)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Don Well op maandag 24 januari 2022 om 16.25 uur
Als t mijn zusje was, ik was allang met zijn hoofd vandoor gegaan😒
user
Geplaatst door Joys PaDe op vrijdag 21 januari 2022 om 10.32 uur
Zal je vader maar zijn.
user
Geplaatst door Truus van Essen op vrijdag 21 januari 2022 om 06.37 uur
In eerste instantie zou ik de uitzending ook echt willen kijken. Na alle media aandacht hoeft het voor mij niet meer. In Nederland is iemand pas schuldig, als dat bewezen is. Laten we daar dus maar op wachten. Wel denk ik dat in deze zaken uiteindelijk alleen maar verliezers zijn. Ik denk vooral aan de slachtoffers, partners en kinderen van deze mensen. Ook die kunnen zich niet meer met goed fatsoen ergens vertonen. Wat ik ook heb is, waarom 3 jaar geleden. toen John de Mol dit hoorde, hij geen "schoon schip" gemaakt heeft. Iemand een flinke uitbrander geven is 1, maar dan moet je zeker zorgen dat dit NOOIT meer kan gebeuren en dat de zaak tot onder de bodem uitgezocht gaat worden. Dat is kennelijk nooit gebeurd.
user
Geplaatst door Room Soesje op donderdag 20 januari 2022 om 19.41 uur
Zolang vrouwen zelf zich lenen voor / meedoen aan bv vrouwonterende optredens in videoclips met nauwelijks kleding aan en dus zelf meewerken aan het neerzetten van de vrouw als een lustobject, een ding, gaat dit gedrag van mannen nooit verdwijnen.
user
Geplaatst door Jolanda Bollhaar op donderdag 20 januari 2022 om 19.39 uur
Ik zeg ook laat t onderzoek eerst zn werk doen ,en dan oordelen
user
Geplaatst door Arie van Beusekom op donderdag 20 januari 2022 om 18.28 uur
Bah word er onpasselijk van
user
Geplaatst door Bonny Clyty op donderdag 20 januari 2022 om 17.54 uur
Oeeeiii pedo als naam hebben...best heftig hoor
user
Geplaatst door Ali Veldheer op donderdag 20 januari 2022 om 17.42 uur
En zjn er bewijzen van.......
user
Geplaatst door Rich Hermans op donderdag 20 januari 2022 om 17.32 uur
John de mol wist al vanaf 2019 van zijn zwager. En ja van ali als je door hem om 24:00 uur gebeld wordt om mee te gaan naar de studio 🤷.
user
Geplaatst door Mariska van den Brink op donderdag 20 januari 2022 om 17.28 uur
In shock de 'knuffelmarokkaan' 🤮 kan het toch bijna niet geloven........
user
Geplaatst door Shirley De Jong op donderdag 20 januari 2022 om 17.27 uur
Walgelijke aflevering. Na 26 minuten luisteren heb ik het uitgezet. Dat hij zichzelf nog in de spiegel kan aankijken.
user
Geplaatst door Froukje Moorman op donderdag 20 januari 2022 om 17.23 uur
Eerst maar zien of het waar is
user
Geplaatst door Soefi De Agrariër op donderdag 20 januari 2022 om 17.21 uur
Ali B was altijd al een lul. Maar nu echt de lul.
user
Geplaatst door Yvonne van Amstel op donderdag 20 januari 2022 om 17.19 uur
ik geloof er geen moer van
user
Geplaatst door Elly van den Boezem op donderdag 20 januari 2022 om 17.18 uur
Overal hetzelfde, denken dat ze alles mogen
user
Geplaatst door Eddie Gest op donderdag 20 januari 2022 om 17.18 uur
Een ader is ook maar een beest.
user
Geplaatst door Hans Plas op donderdag 20 januari 2022 om 17.16 uur
Hij is uitgespeeld en uitgewerkt. Met hem wil toch niemand meer samenwerken.
user
Geplaatst door Tahsin Taha op donderdag 20 januari 2022 om 17.15 uur
Ik zie niks bijzonders. denkt dat die dames juist anders om graag wouden met bekende persoon mee dus
user
Geplaatst door Montserrat Barbara Van Olderen op donderdag 20 januari 2022 om 17.13 uur
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is!
user
Geplaatst door JR MC op donderdag 20 januari 2022 om 17.11 uur
Nou vervelend voor vrouwtje lief. Die dacht zeker dat ze thuis een zoete jongen had.