Het weer in Almere

  • Vandaag

    Di 09 augustus 2022
    24 °C
  • Morgen

    Wo 10 augustus 2022
    27 °C
  • Overmorgen

    Do 11 augustus 2022
    28 °C

Meer weer? Klik hier

Dinsdag 09 augustus 2022
24.6 °c
2
Melding KNMI: code geel in Almere van kracht van morgen 11.00 uur tot overmorgen 14.00 uur − meer info »

Word jij onze 38,642e volger?

instagram

linkedin

Ophef over seksueel wangedrag en machtsmisbruik The Voice of Holland: ook Ali B in opspraak

24 reacties 112

Foto via images0.persgroep.net


Ophef in showbizzland: zaterdagochtend zijn er verschillende zaken naar buiten gebracht over het televisieprogramma The Voice of Holland. Ook de in Almere wonende Ali B. zegt dat hij betrokken is bij de zaak. 

Ook bandleider Jeroen Rietbergen is in opspraak geraakt waarna hij zijn gedrag erkend en inmiddels is opgestapt. Rietbergen is tevens de man van Linda de Mol.

Ali B zegt dat hij honderd procent is overtuigd van zijn onschuld. "Het zou gaan om een beschuldiging over iets wat lang geleden zou zijn gebeurd, maar daar is niets van waar", aldus Ali B die zegt overal aan mee te gaan werken - ook wanneer hij een oproep van de politie zou krijgen.

Ophef

Zaterdagochtend ontstond er grote ophef nadat het BNN-programma BOOS kenbaar maakte, volgende week donderdag een uitzending te hebben over misstanden bij het televisieprogramma The Voice of Holland: achter de schermen zou er sprake zijn van seksueel wangedrag en machtsmisbruik door meerdere personen.

Niet veel later besloot RTL om het programma per direct van de buis te halen en bleek Jeroen Rietbergen (bandleider TVOH, red.) zijn gedrag te erkennen en op te stappen. Zaterdagmiddag kwam Ali B. zelf met de mededeling dat de zaak ook om hem draait.

Marco Borsato

Zoals bekend loopt er ook een zaak omtrent Marco Borsato: hij zou op een barbecue in 2015 voor deelnemers aan het televisieprogramma ongepast en ontoelaatbaar gedrag hebben geuit, waarvoor er door tenminste één vrouw aangifte is gedaan.

Naar alle waarschijnlijkheid krijgt al het bovengenoemde, over zowel Ali B., Jeroen Rietbergen en Marco Borsato nog een vervolg.


Vacature-alert - 41 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 41 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (24)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Leonie Knip op woensdag 19 januari 2022 om 00.01 uur
Geloof er geen moer van.. Dit alles is volgens mij gekomen na z'n docu op videoland waarop z'n oom hem op YouTube een niet al te gezellige boodschap gaf. De rijken moeten geruimd worden, zoals de mol familie etc. Ik geloof ik Ali z'n onschuld. 1 mallefiede corruptie zooitje
user
Geplaatst door Ha Aoudi op maandag 17 januari 2022 om 19.17 uur
Tja, wat meneer Borsato betreft ben ik geneigd, voornamelijk door zijn eigen reacties te geloven dat er iets niet helemaal in de haak was, maar de golf die er nu achteraan komt is in mijn ogen niets anders dan aandacht zoeken op een volkomen verkeerde manier. (Met alle respect voor hen die wel iets meegemaakt hebben dat in hun nadeel was)
user
Geplaatst door Frank Moltini op zondag 16 januari 2022 om 17.19 uur
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat bepaalde types denken hun carrière een boost te geven door zich aan te bieden bij invloedrijke mensen. Als ze dan vervolgens geen gehoor krijgen verzinnen ze een klacht voor grensoverschrijdend gedrag. Hoe dan ook. Beter eerst wachten tot het onderzocht is.
user
Geplaatst door Winston Lingers op zondag 16 januari 2022 om 08.46 uur
Wat een grote bende bij The voice of holland
user
Geplaatst door Gras Junior op zondag 16 januari 2022 om 07.34 uur
En alleen Ali zijn foto word gepresenteerd, iedereen kent hem toch al? Zouden ze de foto van de bandleider de man van ook willen publiceren aub????😤🧐
user
Geplaatst door Diana Faerber op zondag 16 januari 2022 om 05.45 uur
Iedereen is tegenwoordig al schuldig 🤦🏻‍♀️....dacht dat men onschuldig was totdat het tegendeel is bewezen. Hoop voor Ali dat het niet zo is.....
user
Geplaatst door Natasja Hartman op zaterdag 15 januari 2022 om 23.19 uur
tis wel een hype zeg in showbizz land , nou is ali de pineut . ik geloof het pas als er echte bewijzen zijn. zolang dat er niet is geloof ik er geen klote van. tegenwoordig word alles maar gezien als seksueel wangedrag, diegene op geld uit omdat ze toch niet goed genoeg was om te winnen. welke artiest is straks weer de pineut die word aangeklaagd
user
Geplaatst door Jen Muller op zaterdag 15 januari 2022 om 20.59 uur
Wat een gezeik allemaal
user
Geplaatst door Paul Trebert op zaterdag 15 januari 2022 om 20.56 uur
Wat die corona toch teweeg kan brengen ? zijn vele mensen die hoofdzakelijk in de horeca sector in de financiële problemen zijn gekomen.🤑🤑🤑🤑
user
Geplaatst door Winnyfred Staneke op zaterdag 15 januari 2022 om 19.30 uur
Men oh men. We zijn terug in de tijd......
user
Geplaatst door Naomi van Welsen op zaterdag 15 januari 2022 om 18.52 uur
Tegenwoordig is alles al grensoverschrijdend gedrag 🙈Ik ben zelf een vrouw maar wat krijg ik toch een hekel aan dit soort vrouwen 🤮 bah bah bah Sterkte Ali hou je kop omhoog en je schouders recht!
user
Geplaatst door Bonny Clyty op zaterdag 15 januari 2022 om 18.40 uur
Oepsy carrière foetsie
user
Geplaatst door Rachid Kebdi op zaterdag 15 januari 2022 om 18.07 uur
Dit is grensoverschrijdende gedrag op live TV? 🤢😡🤬https://youtu.be/4pbW0uwlOCM
user
Geplaatst door Salima Zrb op zaterdag 15 januari 2022 om 17.24 uur
Is met Bart de Pauw begonnen, en nu is het naar hier overgewaaid.
user
Geplaatst door Thomas Franken op zaterdag 15 januari 2022 om 16.59 uur
🤣 wie gelooft dat nog 🤣
user
Geplaatst door Siegfried Wagner op zaterdag 15 januari 2022 om 16.23 uur
Grensoverschrijdend gedrag is gedrag waarmee de ander schade op fysiek, mentaal of emotioneel vlak wordt toegebracht. Vaak heeft grensoverschrijdend gedrag ook te maken met machtsmisbruik. Dit gedrag kan opzettelijk, maar ook onopzettelijk zijn, zoals een foute grap of onhandige opmerking. De dames of heren vergeten meestal wat de aanleiding was. Het komt meestal van 2 kanten. Komen ze niet verder dan ben je de .........
user
Geplaatst door Wally Risch op zaterdag 15 januari 2022 om 16.18 uur
Jaja de beerput gaat open !!
user
Geplaatst door Linda Butter op zaterdag 15 januari 2022 om 15.51 uur
wie is de volgende de beschuldigd wordt
user
Geplaatst door Christina Wighman-Hoolwerf op zaterdag 15 januari 2022 om 15.47 uur
Wat is grensoverschrijdend.... Vind dit zo een ruim begrip hebben.
user
Geplaatst door Dil Charst op zaterdag 15 januari 2022 om 15.00 uur
Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen, inderdaad. Het lijkt wel een domino-effect. Aangestoken dames op oorlogspad. Nare wereld leven we in, bah.