Zaterdag 15 januari 2022
1.1 °c
1

Word jij onze 37,777e volger?

instagram

linkedin

Winkels vanaf zaterdag open, toch zónder afspraak

25 reacties Laatste update 14 januari 2022 Politiek en gemeente


Winkels mogen vanaf zaterdag toch zónder afspraak open, zo melden verschillende bronnen uit Den Haag. Eerst was er nog de voorwaarde dat winkels open mochten op afspraak.

Winkels krijgen wel een verplichte sluitingstijd, namelijk 17.00 uur. Naast de heropening van winkels gaat ook het mbo en hoger onderwijs weer open, ook mag er weer buiten worden gesport tot 20.00 uur.

Vrijdagavond om 19.00 uur maakt het kabinet alle versoepelingen bekend tijdens een ingelaste persconferentie die te volgen is op onder meer NPO1.


Vacature-alert - 18 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 18 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (25)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Anneke Van Amsterdam op zaterdag 15 januari 2022 om 00.48 uur
Winkels open en horeca dicht wat vreselijk 🤬
user
Geplaatst door Linsey Cornet op vrijdag 14 januari 2022 om 23.19 uur
Eindelijk ik kan me huis uit
user
Geplaatst door Riek Holla op vrijdag 14 januari 2022 om 22.43 uur
Ze zijn bang voor rellen bang voor hun eigen achie
user
Geplaatst door Renate Boontjes op vrijdag 14 januari 2022 om 22.07 uur
Nu de horeca en cultuursector nog 😒
user
Geplaatst door Robin Sponsz op vrijdag 14 januari 2022 om 22.03 uur
Lekker met z’n allen weer hutje mutje het centrum in zonder mondkapje zodat over 1,5 week alles weer dicht kan. Succes ermee.
user
Geplaatst door Remko Nakkie op vrijdag 14 januari 2022 om 20.16 uur
Maar met een niet werkende mondkap🤬
user
Geplaatst door Geesken Zikking-Dommerholt op vrijdag 14 januari 2022 om 19.09 uur
Na 2 jaar, alles moet open zo ook de horeca we moeten leven met dit virus. Alles van slot daar worden we gezond van!
user
Geplaatst door Robert Bakker op vrijdag 14 januari 2022 om 19.05 uur
Help ze met goede fooi als wel weer open mogen😏
user
Geplaatst door Stephanie Van Den Berge op vrijdag 14 januari 2022 om 18.50 uur
Hetty Hogenes topp eerdaags ff gaan samen?!!
user
Geplaatst door Annuska Groeneveld op vrijdag 14 januari 2022 om 18.49 uur
Cynthia toch goede timing! Have fun!
user
Geplaatst door Debbie Bergsma op vrijdag 14 januari 2022 om 18.25 uur
Horeca, gooi ook maar lekker de deuren open. Het is nu wel mooi geweest. 💪
user
Geplaatst door Yvanka De Korte op vrijdag 14 januari 2022 om 17.55 uur
Ik hoop het ook en dan zonder die qr-code want dat slaat nergens op
user
Geplaatst door Betty Schuilenburg op vrijdag 14 januari 2022 om 17.31 uur
Dat is mooi nu ook de horeca 's
user
Geplaatst door Rina Perier-Adelaar op vrijdag 14 januari 2022 om 17.13 uur
En nu de horeca nog!
user
Geplaatst door Marianne Vreeken op vrijdag 14 januari 2022 om 17.10 uur
Daar ben ik blij mee .
user
Geplaatst door Ina Baaij van Ingen op vrijdag 14 januari 2022 om 16.26 uur
En over 3 weken weer in een lock down
user
Geplaatst door Sandra van Hattum op vrijdag 14 januari 2022 om 16.25 uur
Horeca gooi gewoon die deuren massaal open! Jullie hadden het netjes voor elkaar dus kan gewoon!!
user
Geplaatst door Richard Oosthuizen op vrijdag 14 januari 2022 om 16.24 uur
Klote als je moet werken tot 17:00.Ben je klaar met werken,zijn de winkels alweer dicht.😶
user
Geplaatst door Sharon Lagrand - van der Heijden op vrijdag 14 januari 2022 om 15.40 uur
Super, nu de horeca nog!
user
Geplaatst door Laura Steinz op vrijdag 14 januari 2022 om 15.37 uur
Nu de horeca nog!! Laat van je horen!!💪💪💪
user
Geplaatst door Linda Roeleveld op vrijdag 14 januari 2022 om 15.33 uur
Ohw yes we " mogen" weer 🤣
user
Geplaatst door Fabiane Uriot op vrijdag 14 januari 2022 om 15.30 uur
Nu de horeca nog!🍷
user
Geplaatst door Kappie Cameron op vrijdag 14 januari 2022 om 15.26 uur
Ja winkels open en horeca kan ook heus open zo gaan de horeca's failliet
user
Geplaatst door Simone Havik op vrijdag 14 januari 2022 om 15.24 uur
Heel fijn,maar wat een steek naar de horeca😱heb zo met ze te doen…
user
Geplaatst door Wendy Vreeken op vrijdag 14 januari 2022 om 15.22 uur
Gelukkig, kunnen we weer winkelen.