Het weer in Almere

  • Vandaag

    Di 24 mei 2022
    16 °C
  • Morgen

    Wo 25 mei 2022
    17 °C
  • Overmorgen

    Do 26 mei 2022
    18 °C

Meer weer? Klik hier

Dinsdag 24 mei 2022
12.8 °c
2

Word jij onze 38,344e volger?

instagram

linkedin

Libelle Zomerweek voortaan niet meer in Almere

23 reacties Entertainment


De Libelle Zomerweek vindt in de toekomst niet meer in Almere plaats, maar in Haarlemmermeer. Zo maakt de organisatie woensdagochtend bekend.

Volgens de organisatie biedt het terrein in Haarlemmermeer meer mogelijkheden en is er daarom gekozen om het Almeerderstrand daarmee te verruilen. Wel bedankt de organisatie de gemeente voor haar jarenlange gastvrijheid.

Het evenement werd voor het eerst in Almere gehouden in 1996 en trekt jaarlijks zo'n 25.000 bezoekers. De laatste twee jaar ging het evenement als gevolg van de coronapandemie niet door.

Aangeboden door BeleefAlmere.nu Op de hoogte blijven van entertainmentnieuws, foto's uit het verleden en andere vormen van entertainment in en over Almere? Klik hier om BeleefAlmere te volgen op Facebook.

Vacature-alert - 52 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 52 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (23)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Meer Angela op donderdag 13 januari 2022 om 19.40 uur
Wat ontzettend jammer! Dat was het dan . Nooit meer naar de Libelle Zomerweken. Ik heb genoten.😞
user
Geplaatst door Aike Iris op donderdag 13 januari 2022 om 15.19 uur
Ik heb er ooit gewerkt.
user
Geplaatst door Louise van Weerden-verdonk op donderdag 13 januari 2022 om 11.13 uur
Zo jammer dat het hier weggaat
user
Geplaatst door Ad Roelofs op donderdag 13 januari 2022 om 10.50 uur
Ik zal het ook erg missen😉
user
Geplaatst door Yolanda Broere op donderdag 13 januari 2022 om 02.35 uur
Gezellige en leuke locatie maar vanuit de Randstad (Zoetermeer) is de Haarlemmer ook goed te doen ??🥳
user
Geplaatst door Elly Oosting op woensdag 12 januari 2022 om 22.59 uur
Dat is jammer waar is het dan
user
Geplaatst door Clasina Kamermans op woensdag 12 januari 2022 om 20.18 uur
Jammer was altijd leuk
user
Geplaatst door Monique Van der Loo op woensdag 12 januari 2022 om 17.26 uur
Echt belachelijk dat het weggaat gaat al zoveel evenementen weg in almete moet gewoon blijven
user
Geplaatst door Norma Beijert Taberima op woensdag 12 januari 2022 om 17.03 uur
Jammer was lekker bij mij dicht bij huis.
user
Geplaatst door Ellen Kuijl Ferwerda op woensdag 12 januari 2022 om 16.25 uur
Heel erg jammer en ik hoop dat het dit jaar misschien weer kan wordt wel tijd😬
user
Geplaatst door Marjo Van Teeffelen Meier op woensdag 12 januari 2022 om 12.51 uur
Zo jammer als je er nu met openbaar vervoer heen gaat ben je bijna 2 uur onderweg.
user
Geplaatst door Ricardo Eelhart op woensdag 12 januari 2022 om 12.28 uur
Wat raakt almere nog meer kwijd
user
Geplaatst door Mo Van Wolde op woensdag 12 januari 2022 om 12.27 uur
Zal er geen traan om laten!
user
Geplaatst door Isu Opini op woensdag 12 januari 2022 om 12.25 uur
Wat hadden jullie anders verwacht? De hele dag zaten jullie te klagen, Floriade was niet goed, enz enz .. Nu gaat dit ook weg,, dan hebben jullie eindelijk niks meer om te klagen
user
Geplaatst door Ria Beeckman op woensdag 12 januari 2022 om 12.16 uur
Hè waarom ???Al het leuke gaat verdwijnen !!😏
user
Geplaatst door Remon Kalee op woensdag 12 januari 2022 om 12.04 uur
Gelukkig! kunnen we eindelijk eens van het strand gebruik maken als het mooi weer is.
user
Geplaatst door Wil van der Pijll op woensdag 12 januari 2022 om 11.54 uur
Heel jammer na al die jaren 😔
user