Woensdag 19 januari 2022
-1.0 °c
1

Word jij onze 37,778e volger?

instagram

linkedin

Veiligheidsmuseum PIT definitief gesloten

22 reacties Entertainment


Het Veiligheidsmuseum PIT in het centrum van Almere Stad was afgelopen zondag voor het laatst geopend en zal nu voorgoed haar deuren gesloten houden. Volgens het museum liep het contract af en was de locatie erg duur.

Het museum werd in april 2014 geopend door Pieter van Vollenhoven. In het museum konden bezoekers verschillende dingen te weten komen over veiligheid en het werk van de hulpdiensten. Ook stonden er verschillende objecten uit het verleden zoals oude politievoertuigen en de eerste alarmcentrale.

Volgens het museum zullen alle aanwezige voertuigen in het museum verplaatsen naar een depot.

Aangeboden door BeleefAlmere.nu Op de hoogte blijven van entertainmentnieuws, foto's uit het verleden en andere vormen van entertainment in en over Almere? Klik hier om BeleefAlmere te volgen op Facebook.

Vacature-alert - 18 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 18 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (22)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Bianca de Wekker op dinsdag 23 november 2021 om 22.04 uur
Laat alsjeblieft de jongeren een plek krijgen om betaalbaar te wonen!
user
Geplaatst door Roy van der Star op dinsdag 23 november 2021 om 14.33 uur
Woningen voor onze kinderen !!!!
user
Geplaatst door Miranda Van Rumpt op maandag 22 november 2021 om 23.37 uur
Escape room, lasergame of kartbaan
user
Geplaatst door Dimitri de Vre op maandag 22 november 2021 om 22.20 uur
Studentenhuis, studenten/jongeren die op straat moeten wonen
user
Geplaatst door Marion Burgers op maandag 22 november 2021 om 21.36 uur
Een mooie dansgelegenheid voor senioren.
user
Geplaatst door Sjors Verstraaten op maandag 22 november 2021 om 21.31 uur
Verhuis de gokhal naar PIT en geef de pophal (blob met zeer goede geluidsisolatie) de bestemming waarvoor het gebouwd is. Uitgaansplek voor studenten/jongeren.
user
Geplaatst door Valentina Cravotta op maandag 22 november 2021 om 19.28 uur
Een indoor speel world voor kinderen met een beperking
user
Geplaatst door Carol Bosland op maandag 22 november 2021 om 19.15 uur
Heel leuk voor woningen voor onze kinderen die niet alleen kunnen kopen of alleen een lage huur kunnen betalen.
user
Geplaatst door Jennifer Ve op maandag 22 november 2021 om 18.21 uur
Jammer we wilden er juist binnekort eens heen
user
Geplaatst door Wilma Kruijzen op maandag 22 november 2021 om 17.09 uur
Maak er woningen van dat hebben we nodig voor onze kinderen
user
Geplaatst door Ad Vos op maandag 22 november 2021 om 15.39 uur
Ik zou er een veiligheidsmuseum in vestigen, ben je snel klaar, want de spullen staan er nog.
user
Geplaatst door Daphne Veronique Smits op maandag 22 november 2021 om 15.10 uur
Woningen. Blijft iets raars. We zitten in woningnood in nl. Maar de oplossing word nooit gezocht in het meer bouwen van woningen of bedrijfspanden ombouwen tot tijdelijke woningen 🤨
user
Geplaatst door Karin Vreeburg op maandag 22 november 2021 om 14.45 uur
Locatie voor creatieve en culinaire startups, waar je kunt gaan kijken.
user
Geplaatst door Love Sweetie op maandag 22 november 2021 om 14.00 uur
Wel jammer wilde nog met me kindje van 2 jaar er gezellig heen😢
user
Geplaatst door Paula Langbein op maandag 22 november 2021 om 12.36 uur
Woningen voor onze jongeren. Die al te lang bij hun ouders wonen.
user
Geplaatst door Claudia Meijaard op maandag 22 november 2021 om 12.21 uur
Nou genoeg jonge volwassenen die een eigen plekje kunnen gebruiken
user
Geplaatst door Patricia Malagride op maandag 22 november 2021 om 12.19 uur
En wederom schiet de Gemeente Almere tekort in mijn ogen.
user
Geplaatst door Jacqueline Karanikolas op maandag 22 november 2021 om 12.12 uur
Jongeren woningen studio’s vraag naar
user
Geplaatst door Arthur Kemper op maandag 22 november 2021 om 12.08 uur
Wij van Tomin moeten vertrekken! Laat ons voor 1 keer mazzel hebben!
user
Geplaatst door Saskia Tamse op maandag 22 november 2021 om 11.55 uur
Noodwoningen voor gescheiden ouders?