1

Word jij onze 37,202e volger?

instagram

linkedin

Nieuw hotel in centrum Almere Buiten opent maandag haar deuren

15 reacties Entertainment Almere Buiten Centrum


Het nieuwe hotel gelegen naast het station van Almere Buiten, opent komende maandag haar deuren voor de eerste hotelgasten. 

De bouw van het hotel startte na enige vertraging uiteindelijk in de zomer van 2019 en is onderdeel van de keten Holiday Inn Express. De locatie telt in totaal 160 kamers en heeft daarnaast ook een terras. 

Locatie

Voor de locatie werd gekozen doordat de hotelmarkt in Almere Centrum al compleet is opgevuld. Mensen die naar ons komen voor bijvoorbeeld een vakantie in Amsterdam, kunnen nu ook in Almere Buiten overnachten - ongeveer 35 minuten vanaf Schiphol met zowel de trein als auto. 

Voor het centrumgebied waren in 2019 ook plannen voor een bioscoop, maar dat plan werd uiteindelijk van tafel geveegd.


Nieuw - tags bij dit artikel: Almere Buiten Centrum

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Almere Buiten Centrum of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.
Aangeboden door BeleefAlmere.nu Op de hoogte blijven van entertainmentnieuws, foto's uit het verleden en andere vormen van entertainment in en over Almere? Klik hier om BeleefAlmere te volgen op Facebook.

Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (15)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Wesley Niemans op donderdag 29 juli 2021 om 21.44 uur
Snap ik, want er is ook zoveel te beleven in Almere (buiten). En daarbij ook geen woningnood… Wat een aanwinst 🤣
user
Geplaatst door Harry Veurink op donderdag 29 juli 2021 om 20.23 uur
Ik verwacht niet dat dat succes wordt...
user
Geplaatst door Ellen Kuijl Ferwerda op donderdag 29 juli 2021 om 19.15 uur
ik vindt het geen mooi gebouw veel te kolossaal past gewoon niet!!!
user
Geplaatst door Gonnie Castricum op donderdag 29 juli 2021 om 19.12 uur
Daar zitten we op te wachten een hotel in Buiten. Appartementen voor starters zou beter idee geweest zijn.
user
Geplaatst door Ans Schoonhoven op donderdag 29 juli 2021 om 17.45 uur
Belachelijk op die plek.Had woningen gebouwd.
user
Geplaatst door Marloes Spelde op donderdag 29 juli 2021 om 16.14 uur
Succes......we hebben eerder woningen nodig voor huurders of starters......fucking bullshit.....past goed bij dat belachelijke "kunstwerkje" bij de bib.......1 op t dak en de groene fiets voor de deur.....wow.....er moest zeker weer wat geld eruit gegooid worden....hadden we echt nodig......
user
Geplaatst door Karin van Hattem op donderdag 29 juli 2021 om 14.54 uur
Fijn! Kunnen mijn ouders dichtbij blijven overnachten als ze uit Duitsland komen.
user
Geplaatst door Monique Edelenbos-Maarssen op donderdag 29 juli 2021 om 14.24 uur
Kunnen er beter woningen van maken voor starters ipv zo hotel
user
Geplaatst door Rosi Khodabux op donderdag 29 juli 2021 om 12.32 uur
Toe maar. Wanneer komen er betaalbare huurwoningen 😠😠
user
Geplaatst door Johan de Visser op donderdag 29 juli 2021 om 12.13 uur
Hoe zit het met de toegankelijkheid van dat hotel voor mensen met een beperking?
user
Geplaatst door Marianne Oostendorp op donderdag 29 juli 2021 om 11.39 uur
Belachelijk. Bouw maar om tot woningen
user
Geplaatst door Radha Soekhoe op donderdag 29 juli 2021 om 11.33 uur
Het is wel prachtig
user
Geplaatst door Petra Beldman op donderdag 29 juli 2021 om 10.50 uur
Met kunstgras voor de deur🤔
user
Geplaatst door Regina Wieringa op donderdag 29 juli 2021 om 10.31 uur
Volgens mij zitten er al gasten in, met harde muziek uit hun kamer.
user
Geplaatst door Natalia Emilia Studnicka op donderdag 29 juli 2021 om 10.27 uur
Ik dacht dat er een bioscoop zou komen… 🤦🏻‍♀️