1

Word jij onze 37,604e volger?

instagram

linkedin

Vapiano failliet verklaard

14 reacties Entertainment


Restaurant Vapiano is door de rechtbank failliet verklaard, daarmee zal het restaurant in Almere voorgoed haar deuren gesloten houden. Ook de rest van de vestigingen in Nederland en buitenland houden hun deuren gesloten.

Al in maart vroeg de restaurantketen uitstel van betaling aan. De keten had al financiële problemen, maar de Coronacrisis zorgde er voor dat een faillissement onvermijdelijk was.

Vapiano opende in december 2017 haar deuren in Almere.

Aangeboden door BeleefAlmere.nu Op de hoogte blijven van entertainmentnieuws, foto's uit het verleden en andere vormen van entertainment in en over Almere? Klik hier om BeleefAlmere te volgen op Facebook.

Vacature-alert - 24 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 24 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (14)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Arnold Bervoets op dinsdag 05 mei 2020 om 17.21 uur
Weer eentje neer, hoeveel nog te gaan?
user
Geplaatst door Erna Dorathea op dinsdag 05 mei 2020 om 11.08 uur
het topje van de ijsberg
user
Geplaatst door Samantha Hoenson op dinsdag 05 mei 2020 om 07.35 uur
Corona & betaald parkeren = failliet gaan!
user
Geplaatst door Michelle Teekah Ismail op maandag 04 mei 2020 om 23.12 uur
Nee zo jammer! Robin De Vries nu moeten we ergens anders vinden om rustig pasta te eten 😟
user
Geplaatst door Marie Hof op maandag 04 mei 2020 om 21.55 uur
Ruben Tessa Carolina Maria jammer 😞
user
Geplaatst door Michael Nasibdar op maandag 04 mei 2020 om 21.44 uur
Maud Faber wat moeten we nu als wij in de avond op school moeten zijn.
user
Geplaatst door Deibriyene Maduro op maandag 04 mei 2020 om 20.45 uur
super jammer! Voor mij beste pasta. Happy Italy is pas smerig!! Als zij falliet waren gegaan, had ik het minder erg gevonden.
user
Geplaatst door Melanie RJ op maandag 04 mei 2020 om 19.29 uur
Anuradha Seetal-Autar Ravina Tjin - Kar potverdorie, had ik net een gerecht ontdekt die ik lekker vondπŸ™„πŸ‘€πŸ™„
user
Geplaatst door Ronald Eevenaar op maandag 04 mei 2020 om 19.27 uur
Hadden al problemen, was een kwestie van tijd.
user
Geplaatst door Sylvia Kooy op maandag 04 mei 2020 om 19.27 uur
Ashley Spanjer balen En zo naar voor die eigenaren en het personeel
user
Geplaatst door John Hendriks op maandag 04 mei 2020 om 19.21 uur
Nog nooit van gehoord 😳
user
Geplaatst door Tabak Jan op maandag 04 mei 2020 om 19.19 uur
Valt mij nog mee dat ze het zolang volgehouden hebben in Almere. Je zag binnen nooit een hond en dat Coronavisus heeft alleen maar het laatste duwtje gegeven. Zonde hoor, die zaak had een mooie uitstraling maar geen ruimte voor bv een terras.
user
Geplaatst door Corry Puts op maandag 04 mei 2020 om 19.14 uur
Wat blijft er wel bestaan??
user
Geplaatst door Sapna Debipersad - Bhikharie op maandag 04 mei 2020 om 19.06 uur
Pershant Bhikharie dus sinds je me nog mee zou nemen ik vapiano te eten... Nu zijn ze failliet en heb ik nog nooit vapiano gegeten 😱😱