1

Word jij onze 37,203e volger?

instagram

linkedin

Strooiwagens vanaf 20.00 uur de weg op

11 reacties Politiek en gemeente

Foto door: gemeente Almere


De gemeente Almere stuurt vrijdagavond de strooiwagens vanaf 20.00 uur de weg op. Volgens de gemeente gaat het om een preventieve strooiactie door de gehele stad.

Naar verwachting daalt de temperatuur in de nacht van vrijdag op zaterdag tot het vriespunt. Het blijft daarentegen wèl droog, wat gunstig is doordat er dan geen ijzel kan ontstaan op de wegen.


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (11)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Willy Hillegers op vrijdag 27 december 2019 om 19.58 uur
Top doen jullie goed!!!
user
Geplaatst door Carlo Nijboer op vrijdag 27 december 2019 om 19.54 uur
Jullie strooien voor shit man me honda gaan straks nog weg rotten
user
Geplaatst door Carlo Nijboer op vrijdag 27 december 2019 om 19.50 uur
Ik zag er net al een rijden is nog geen 20:00 hmmmm
user
Geplaatst door Miranda EnDennis Houthuijzen op vrijdag 27 december 2019 om 19.06 uur
Waarom strooien ze eigenlijk als t droog blijft en er geen ijzel op de wegen vwrwacht word zoals in het artikel staat. Geldverspilling weer.
user
Geplaatst door Greeneyes Cyberfam op vrijdag 27 december 2019 om 18.44 uur
Hahaha en dan wanneer het echt vriest en glad is is de zout op 😭🤣🤣🤣🤣🤦‍♀️
user
Geplaatst door Angelina Barneveld op vrijdag 27 december 2019 om 18.36 uur
André even opletten met terug rijden mop
user
Geplaatst door Stefan Kamp op vrijdag 27 december 2019 om 18.30 uur
Hoezo word het -10
user
Geplaatst door Ronny van Tol op vrijdag 27 december 2019 om 18.11 uur
Veels te vroeg, 23.00 uur is gezien de vooruitzichten beter.
user
Geplaatst door Sylvia Verhagen op vrijdag 27 december 2019 om 18.10 uur
Nou idd de fietspaden
user
Geplaatst door Regina van Oorschot op vrijdag 27 december 2019 om 18.06 uur
Robin, @Sander van Duinen - ter info
user
Geplaatst door Sandra Brandon op vrijdag 27 december 2019 om 18.05 uur
Ik hoop ook zo dat ze een keer de fietspaden NIET overslaan.