Het weer in Almere

  • Vandaag

    Zo 27 november 2022
    7 °C
  • Morgen

    Ma 28 november 2022
    8 °C
  • Overmorgen

    Di 29 november 2022
    10 °C

Meer weer? Klik hier

Zondag 27 november 2022
6.5 °c
2

Word jij onze 38,724e volger?

instagram

linkedin

Vijf dode katten gevonden in vijver Regenboogbuurt

21 reacties 112

Foto via images0.persgroep.net


Afgelopen weekend zijn er in totaal vijf dode katten aangetroffen in de Paarlemoervijfer in Regenboogbuurt. Volgens de politie heeft het er alle schijn van, dat de dieren door iemand in de vijver zijn gegooid.

Middels een oproep op social media, hoopt de politie dat er mensen zijn die mogelijk iets hebben gezien. "Bent u de afgelopen dagen in de omgeving van de Paarlemoervijver geweest en heeft u toen iets gezien of gehoord? Neem dan contact op met de wijkagent", aldus de politie.

Artikel gaat hieronder verder

 

De aangetroffen katten komen allen uit de directe omgeving van de Paarlemoervijver in de Regenboogbuurt.

Mensen die meer weten of getuige zijn geweest van dit incident, worden gevraagd om zich melden bij de politie via 0900-8844 of anoniem via 0800-8844.



Reacties (21)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Syl Hogerheide op maandag 26 september 2022 om 20.54 uur
Dit is echt verschrikkelijk 😡😡😡
user
Geplaatst door Patricia Balvert op maandag 26 september 2022 om 20.13 uur
Het heeft er alle schijn van volgens de politie… Nou, ga er maar vanuit. Ondanks dat katten niet van water houden, kunnen ze wel zwemmen. Dus dode katten in een vijver… dat is geen zuivere koffie. Zieke, vieze mensen lopen er rond!
user
Geplaatst door Simone Chelsey Riley op maandag 26 september 2022 om 20.11 uur
Mijn dochter heeft mogelijk wat gezien.
user
Geplaatst door Jeannette van der Wel op maandag 26 september 2022 om 19.25 uur
Wat afschuwelijk voor die arme dieren en hun eigenaar🥺🥺 Hoe ziek in je hoofd ben je dan? Voor dat soort zieke geesten en voor het verkeer kunnen mijn katten wel in de tuin maar er niet uit (gaas op de schutting). Heel veel sterkte ❤
user
Geplaatst door Patricia van der Roest op maandag 26 september 2022 om 19.10 uur
En vanwege dit soort randdebielen houd ik mijn katten dus binnen. En ook omdat ik niet in de angst wil komen te zitten om nooit te weten wat er met je beestje gebeurd is.... Dit soort mensen zijn er altijd al geweest hoor. Vroeger was er bij ons iemand in de buurt die de katten even meenam en op een uur rijden uit de auto zette... en regelmatig hoor je weer eens dat er gif in vlees en brood voor de hondjes gestrooid wordt🤦🏼‍♀️
user
Geplaatst door Ingrid Schoute op maandag 26 september 2022 om 19.00 uur
Voor alle kattenbezitters die slachtoffer zijn geworden van deze mafkees, heel veel sterkte met het verlies van jullie geliefde huisdier.
user
Geplaatst door Maurice Bokma op maandag 26 september 2022 om 18.54 uur
Almere is onveilig aan t worden.
user
Geplaatst door Simone Chelsey Riley op maandag 26 september 2022 om 18.52 uur
Heb uitzicht op de paarlemoervijver maar helaas niks gezien.
user
Geplaatst door Miranda Maaswinkel op maandag 26 september 2022 om 18.42 uur
Vreselijk, arme dieren😢 Dan ben je echt een heel ziek figuur😡als je tot zo iets in staat bent🤮 Hoop dat Karma je achterhaald!!!
user
Geplaatst door Ria Schaap-van Rees op maandag 26 september 2022 om 18.38 uur
Gadver. Wat vreselijk. Dan heb je geen ziel.
user
Geplaatst door Engel Verbruggen op maandag 26 september 2022 om 18.33 uur
Nou dat zijn echt gewetenloze wezens
user
Geplaatst door Bas Fokken op maandag 26 september 2022 om 18.33 uur
Ik wil wel even een “goed gesprek” hebben met de dader
user
Geplaatst door Giovanni Molijn op maandag 26 september 2022 om 18.16 uur
Chevelly Molijn jeetje man😠😡
user
Geplaatst door Helen Veenstra Koelewijn op maandag 26 september 2022 om 18.16 uur
Degene die dat heeft geflikt, zou ik persoonlijk ook "even" in de vijver willen houden!
user
Geplaatst door Jamie Limonard op maandag 26 september 2022 om 18.14 uur
Jelle Mebus Fleur Mes walgelijke mensen bestaan er 😖
user
Geplaatst door Lindsey Barlage op maandag 26 september 2022 om 17.59 uur
Wauw en dat zijn de grootste rand debielen die rond lopen, het begint bij dieren. 🤢🤢🤢
user
Geplaatst door Wilma Morren op maandag 26 september 2022 om 17.54 uur
Zijn mensen die hekel aan katten heb en zo ook met honden doen
user
Geplaatst door Henk Mensch op maandag 26 september 2022 om 17.53 uur
Zeker niemand cameras in die buurt?
user
Geplaatst door Catharina LaKarma op maandag 26 september 2022 om 17.52 uur
Wtf is er toch mis met sommige mensen
user