Het weer in Almere

  • Vandaag

    Vr 30 september 2022
    17 °C
  • Morgen

    Za 01 oktober 2022
    15 °C
  • Overmorgen

    Zo 02 oktober 2022
    16 °C

Meer weer? Klik hier

Vrijdag 30 september 2022
15.7 °c
2

Word jij onze 38,734e volger?

instagram

linkedin

Geen treinen tussen Almere Centrum en Almere Oostvaarders vanwege aanrijding

32 reacties 112


Als gevolg van een aanrijding bij station Almere Oostvaarders, rijden er donderdagmiddag tussen Almere Centrum en Almere Oostvaarders geen treinen. Dat meldt NS.

De aanrijding vond rond 14.15 uur plaats, sindsdien is het treinverkeer gestaakt. NS verwacht dat de verstoring in de treindienst tot ongeveer 16.30 uur duurt, vanaf dat moment wordt het treinverkeer waarschijnlijk hervat.

Realtime meldingen van hulpdiensten ontvangen in je tijdlijn?
Volg Almere Nieuws dan op Twitter of volg de speciale P2000-pagina op Facebook.

Ontvang een melding bij hinder op het spoor Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger wanneer er hinder is in het treinverkeer, bijvoorbeeld wanneer de treinen niet (meer) rijden. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, buurtmeldingen, weeralarmen en winacties.


Reacties (32)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Sharon De Graaf op zaterdag 17 september 2022 om 11.01 uur
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en iedereen die erbij betrokken is gecondeleeed πŸ˜”
user
Geplaatst door Sally Jane van Eck op zaterdag 17 september 2022 om 08.25 uur
Het was mijn broertje. Ik mis hem en ben in diepe rouw. Ik en mijn famillie kunnen het niet plaatsen. Ik heb alle reacties gelezen en ben verbaast over de hoedanigheid waarin mensen meeleven met een persoon die je niet kent. Ik begrijp dat er filmpjes rondgaan? Van de gebeurtenisnzelf? Van een levenloos lichaam van mijn lieve broertje? Ik had er alles voor over gehad om hem nog een keer te zien Het is werkelijk niet te beseffen!! Ik kan het wel uitschreeuwen....ik zou graag willen praten met mensen die hem hebben gezien! En sterkte voor de machinist. Het is een ontzettend traumatische ervaring wat je je hele leven bij je draagt.
user
Geplaatst door Bas Hellegers op vrijdag 16 september 2022 om 16.44 uur
Heel veel sterkte met de machinist,en veel sterkte voor de familie. Zo triest dat het eerder op internet stond.
user
Geplaatst door Momique Eeringa op vrijdag 16 september 2022 om 16.02 uur
Weet je wat ik raar vind iedereen schrijft je sterkte voor meisje en nabestaanden maar gaat om een man niet eens om een meisje het is natuurlijk wel erg triest dat iemand voor een trein springt 😒
user
Geplaatst door Manuella de Groot op vrijdag 16 september 2022 om 13.57 uur
Vreselijk bericht weer, heel veel kracht en sterkte gewenst voor de nabestaande. Vreselijk dat hier filmpjes over rondgaan.....
user
Geplaatst door Tilly Zunnebeld op vrijdag 16 september 2022 om 12.58 uur
πŸ˜­πŸ™zo verdrietig woorde schieten te kort.
user
Geplaatst door Natascha Pastor op vrijdag 16 september 2022 om 11.58 uur
Echt triest voor woorden dat het is gefilmd helaas heb ik bijna 3 jaar geleden een vriend verloren die ook geen uit weg meer kon vinden. Helaas heb ik dit filmpje gezien en heb zo hard gehuild vind het zo verschrikkelijk voor de nabestaanden dat dit had moeten gebeuren. Heel veel sterkte met dit verlies een kind verliezen is het laatste wat je wilt. πŸ₯€
user
Geplaatst door Anneke van Gerve op donderdag 15 september 2022 om 21.42 uur
Rust zacht lief meisje πŸ˜ͺ heel veel sterkte voor de ouders en nabestaande.
user
Geplaatst door Chaymae Ben op donderdag 15 september 2022 om 21.29 uur
Het was vreselijk om te zien😒
user
Geplaatst door Jannien Ariesen op donderdag 15 september 2022 om 19.58 uur
Respectloze mensen die zoiets filmen. Absoluut niet goed te praten. Het zal je kind maar zijn! 😭😭😭
user
Geplaatst door Rich Hermans op donderdag 15 september 2022 om 18.33 uur
Vreselijk. Stonden heel veel prorail wagens en twee vrachtwagens dus zou het ipv 1 ook meerdere personen kunnen zijn geweest. Want vaak bij aanrijding met persoon komt er maar 1 vrachtwagen van prorail en hooguit 3 bestrijdings wagens nu waren er 8 bestrijdings wagens en 2 vrachtwagen ook 2 begrafenis wagens ipv 1
user
Geplaatst door Vanity Schijff op donderdag 15 september 2022 om 18.21 uur
Ik vind het zo erg voor de machinist en familie en het erge komt nog der is blijkbaar een filmpje gemaakt en die gaat door almere.. hoe ziek ben je dan.. iemand die geen uitweg meer kan vinden en een machinist die voor de rest van hun leven kampen met ptss.. ja oohw wat een lol waar de fuck gaat deze generatie naar toe... echt alle sterkte voor familie en de machinist.. en hoop dat de persoon die is gesprongen ze rust heeft gevonden..
user
Geplaatst door Nicolette Blom-Mulder op donderdag 15 september 2022 om 18.01 uur
Ojee wat erg dat hoorde ik en vraag me af hoe dat kan dat ze aangereden was door een trein Heel veel sterkte voor de nabestaanden familie machinist en de mensen die gezien te hebben een nachtmerrie van te krijgen
user
Geplaatst door Ingrid Schoute op donderdag 15 september 2022 om 17.45 uur
Sterkte voor alle betrokkenen.
user
Geplaatst door Luciano De Gruijter op donderdag 15 september 2022 om 17.42 uur
Ik ging zitten op het Buitenhout College en de school was bijna afgelopen toen ik een hard geluid uit de trein hoorde, net als iedereen die uit het raam keek. Toen de school na deze paar minuten eindigde, ging iedereen op weg naar de plaats waar het incident plaatsvond. Iedereen nam aan dat het een suiside was.
user
Geplaatst door Kimberly Bagha - Meilink op donderdag 15 september 2022 om 17.34 uur
Oh wat erg…. Sterkte voor iedereen!! πŸ™πŸ»
user