Het weer in Almere

  • Vandaag

    Di 24 mei 2022
    16 °C
  • Morgen

    Wo 25 mei 2022
    17 °C
  • Overmorgen

    Do 26 mei 2022
    18 °C

Meer weer? Klik hier

Dinsdag 24 mei 2022
13.0 °c
2

Word jij onze 38,344e volger?

instagram

linkedin

Kind uit water gehaald en gereanimeerd in Tussen de Vaarten

14 reacties 112


Duikers van de brandweer hebben zondag aan het eind van de middag in het water nabij de Juan Grisstraat in Tussen de Vaarten een kind uit het water gehaald die eerder te water is geraakt. Dat meldt de politie.

Volgens de politie kwam de melding over het incident rond 17.30 uur binnen bij de meldkamer, waarna hulpdiensten massaal uitrukten. Het kind is vervolgens gereanimeerd en overgebracht naar het ziekenhuis. 

Hoe het kind te water is geraakt, is nog niet bekend.


Vacature-alert - 52 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 52 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (14)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Ria de Vries op donderdag 28 april 2022 om 16.21 uur
Wat goed hoop dat het goed gaat met het kind
user
Geplaatst door Wesley Hein op maandag 25 april 2022 om 18.07 uur
Wat een lullekoek hier wat een nachtmerrie voor de ouders zie ik voorbij komen. Dat kind is 3 die na het water gelopen is dit is allemaal te verwijten aan die ouders. Ik hoop dat het kind het red en dat ze die kleine meteen weg halen bij die ouders.
user
Geplaatst door Elly Oosting op maandag 25 april 2022 om 12.50 uur
Krijg er kippenvel van vlak bij me heel veel sterkte
user
Geplaatst door Carla Philippi op zondag 24 april 2022 om 22.36 uur
Hoop dat t kindje ok isπŸ˜ͺ
user
Geplaatst door Melina van Raaij op zondag 24 april 2022 om 21.44 uur
Heftig zegπŸ™ heel veel sterkte
user
Geplaatst door Chico Stoker op zondag 24 april 2022 om 21.27 uur
Heel veel sterkte voor het kindje... is pas 3 jaar.. en voor de ouders natuurlijk. Wat een nachtmerrie πŸ˜“πŸ™πŸ₯ΊπŸ€
user
Geplaatst door Kim Wilting op zondag 24 april 2022 om 21.18 uur
Nachtmerrie van elke ouder! Heel veel sterkte, liefde en kracht! ❀️
user
Geplaatst door Laura Huijsing op zondag 24 april 2022 om 21.06 uur
Wow wat heftig 😱 heel veel sterkte gewenst
user
Geplaatst door Sophia Koning op zondag 24 april 2022 om 20.29 uur
Vreselijk Heel veel sterkte gewenst.Hopelijk komt alles goed
user
Geplaatst door Patricia van der Spijt op zondag 24 april 2022 om 20.25 uur
Hopelijk gaat het goed komen verschrikkelijk dit 😱
user
Geplaatst door Alex Witlox op zondag 24 april 2022 om 19.56 uur
Wauw heftig heel veel sterkte.
user
Geplaatst door Ko-Marleen Groen op zondag 24 april 2022 om 19.56 uur
Beterschap voor het kleintje .πŸ€
user
Geplaatst door Bregje Van de Made op zondag 24 april 2022 om 19.54 uur
Heftig, sterkte voor allen!☘☘☘
user
Geplaatst door Brigitte le Roux op zondag 24 april 2022 om 19.50 uur
Ow...heftig dit...sterkte