Maandag 17 januari 2022
5.7 °c
1

Word jij onze 37,777e volger?

instagram

linkedin

Floriade van bovenaf: bekijk de voortgang

14 reacties Entertainment


Benieuwd naar hoe de Floriade in aanbouw zich vordert? Almeerder Danny van Kolck plaatse dronebeelden op YouTube waarin je de voortgang kunt zien - over minder dan vier maanden start de wereldtuinbouwtentoonstelling, waardoor het lijkt alsof er nog flink hard gewerkt moet worden om alles op tijd klaar te krijgen.

Bekijk hieronder de beelden:

Aangeboden door BeleefAlmere.nu Op de hoogte blijven van entertainmentnieuws, foto's uit het verleden en andere vormen van entertainment in en over Almere? Klik hier om BeleefAlmere te volgen op Facebook.

Vacature-alert - 18 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 18 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (14)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Ernst Doornekamp op dinsdag 28 december 2021 om 03.08 uur
Daar gaat Almere nog jaren van genieten kuch kuch (voor betalen!!)
user
Geplaatst door Robert Monteban op maandag 27 december 2021 om 09.27 uur
Nog een paar maanden om van deze bouwput wat moois te maken. 🙈 Voelt niet echt als wel bestede tientallen miljoenen.
user
Geplaatst door Wolfgang Riepl op maandag 27 december 2021 om 07.43 uur
Klote Floriade, voor wat?
user
Geplaatst door Rene van Beurden op zaterdag 25 december 2021 om 22.06 uur
Ja die toren heb ik gesmeerd
user
Geplaatst door Rich Hermans op zaterdag 25 december 2021 om 11.36 uur
Het gaat ze niet lukken moet nog zoveel gebeuren
user
Geplaatst door Karin Devries op zaterdag 25 december 2021 om 10.41 uur
Wat een nietszeggend geldslurpend egoprojectje!!!! En wie mag dat betalen???????? Gek he, dat de gemeentebelasting omhoog gaat!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
user
Geplaatst door Edo de Jong op zaterdag 25 december 2021 om 10.11 uur
De gemeente almere is het kindje in de klas die iedereen uitdaagd en als ze wat terugdoen huilend naar de juf rent
user
Geplaatst door Rene van Tetering op zaterdag 25 december 2021 om 06.55 uur
Zo, en alle ambtenaartjes lekker de zakken gevuld op onze kosten , wat een grote farce de hele floriade , waar is al get geld gebleven ?????
user
Geplaatst door Suleika Mario Busso op zaterdag 25 december 2021 om 06.54 uur
En dan gaat het niet door vanwege corona...
user
Geplaatst door Marise Bosman op vrijdag 24 december 2021 om 18.33 uur
Wat een spuug lelijk gebouw, het lijkt wel of het in de fik staat.
user
Geplaatst door Femmy Van Der Meijden op vrijdag 24 december 2021 om 18.23 uur
Schiet lekker op. Misschien had een cursus bugetteren op zijn plaats geweest. De Almeerders zitten straks net de gebakken peren. Misschien moeten ze Almere maar onder curatele stellen.
user
Geplaatst door Yolanda Yolanda op vrijdag 24 december 2021 om 15.52 uur
Nou sprokkel nog maar ergens een paar miljoen vandaan, dan komt het misschien nog af
user