Woensdag 19 januari 2022
-1.3 °c
1

Word jij onze 37,778e volger?

instagram

linkedin

Flevoziekenhuis opent tijdelijke vaccinatielocatie

21 reacties Politiek en gemeente


Het Flevoziekenhuis in Almere Stad opent vanaf komende maandag een tijdelijke vaccinatielocatie voor patiënten die zich nog niet hebben laten vaccineren.

Volgens het ziekenhuis kunnen patiënten zich bij de 'pop-up vaccinatielocatie' zonder afspraak laten vaccineren en hoopt daarmee een bijdrage te leveren aan een hogere vaccinatiegraad: patiënten die na een afspraak in het ziekenhuis zichzelf alsnog laten vaccineren.

Ook hoopt het ziekenhuis door deze bijdrage te leveren aan het vaccineren, dat het coronavirus beheersbaar blijft en ziekenhuiszorg niet afgeschaald hoeft te worden. Vanaf maandag kunnen patiënten zich op de begane grond laten vaccineren, de locatie is geopend van 09.00 tot 16.00 uur.


Vacature-alert - 18 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 18 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (21)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Monika Kamphorst op zondag 21 november 2021 om 22.13 uur
Ja joh waarom niet om zieke mensen plek te geven?alles voor de prik..het word zo langzamer hand een lachertje
user
Geplaatst door Bert De Graaf op zondag 21 november 2021 om 17.01 uur
Hebben ze patiënten te kort dan?
user
Geplaatst door Eva Vliese op zaterdag 20 november 2021 om 11.39 uur
Ach wat attent. Waarom vind Flevoziekenhuis het een goed idee om de SEH te sluiten? Dan is de eerstvolgende plek St Jansdal. Flevo doet stiekum zelf de druk opvoeren op de ziekenhuizen in Flevoland en schuift t dan in de schoenen van ongevaccineerden.
user
Geplaatst door Reyhan Acikgoz op zaterdag 20 november 2021 om 00.35 uur
Lekker voor als je alleen maar met de auto kunt komen. Moet je wel even betaald parkeren. Duur prikkie 🤣
user
Geplaatst door Michael Bouthuizen op vrijdag 19 november 2021 om 13.08 uur
Voor de mensen die het willen weten: ze hebben maar 2 bedden voor cojona, daarna ligt het ziekenhuis vol. Dan weet je hoe ze u bang maken met volle ziekenhuizen.
user
Geplaatst door Jette Erdmann op vrijdag 19 november 2021 om 12.16 uur
Dit is niet te geloven zeg. Openen van het ziekenhuis voor patiënten die geholpen moeten worden met operaties. Wij betalen genoeg zorgverzekering en worden niet geholpen. Schande is dit
user
Geplaatst door Arie Warmer op vrijdag 19 november 2021 om 10.59 uur
Wel makkelijk, je kan gelijk door naar het ic.
user
Geplaatst door Dorth Je op vrijdag 19 november 2021 om 08.35 uur
Ik vrees dat met een hogere vaccinatie graad straks de zorg het juist niet meer aan kan. Veel gevaccineerden krijgen last van behoorlijk ernstige bijwerkingen, dus straks kunnen de cardiologen, neurologen en internisten het niet meer aan.
user
Geplaatst door Rori VWv op vrijdag 19 november 2021 om 08.00 uur
Nee is nee toch!!! Kan je nog 100 priklocaties neerzetten in ziekenhuizen, scholen etc. Maar nee is en blijft NEE!! Neem er lekker zelf nog 10 boostertjes bij joh!
user
Geplaatst door Rini Bos op vrijdag 19 november 2021 om 07.35 uur
Dat een ziekenhuis hier aan mee werkt 🤮🤮🤮 juist de mensen ziek maken
user
Geplaatst door Issie Vd Berg op vrijdag 19 november 2021 om 00.09 uur
Zet maar eentje bij de maccie binnen. Altijd zo prop daar.. bij elk prikje een happy meal
user
Geplaatst door Christy Anne op donderdag 18 november 2021 om 23.49 uur
Misschien een idee om locaties te openen voor zorg ipv prik. Onee, in de zorg wordt niet geïnvesteerd, waarom zouden ze ook. Als we allemaal de prik hebben is de wereld gered en het probleem opgelost
user
Geplaatst door Henk Vos op donderdag 18 november 2021 om 23.18 uur
Ziekenhuis zorg wordt al decennia afgeschaald, pas geleden een ziekenhuis in Lelystad, gesloten! Maar we kunnen wel geld vrij maken, om 5000 BOA's op te schalen. Het heeft allang niks meer met zorg te maken, dan wel de controle in zijn algeheel over de mens. De zorg is ziek, heel erg ziek. Eurotekens, dollartekens in hun ogen, met een vaccin wat op mensen getest word. Waar steeds meer over de bijwerkingen naar buiten komt, zou je eigenlijk verwachten dat een ziekenhuis er staat om mensen beter te maken. Daar heeft deze spuit niks van te doen.
user
Geplaatst door Linda Marcus op donderdag 18 november 2021 om 23.05 uur
'Gevaccineerden zijn ook besmettelijk en zij zijn de oorzaak van de stijgingingen' zei Diederik Gommers in een interview op NPO radio1.... eergisteren om 14:53 uur Vandaag deelt hij mee dat hij opstapt...🤔 https://www.nporadio1.nl/nieuws/binnenland/d99344d6-f87b-4fe2-89e6-8d32cacfa5c7/diederik-gommers-2g-past-niet-bij-nederland
user
Geplaatst door Mariella Hopper op donderdag 18 november 2021 om 22.10 uur
Lekker een ruggenmerg ontsteking, hersentrombose of hartstilstand krijgen. Vaccinaties zijn zo veilig, iedereen zou het moeten doen. Achja, regering moet toch op een of andere manier van 7.6 miljard naar 500 miljoen mensen gaan. Agenda 2030.
user
Geplaatst door Brain van Rooijen op donderdag 18 november 2021 om 21.52 uur
Het is niet eens een vaccin maar een gen therapie experiment wat tot 2024 loopt en vertel je de mensen meteen ook ff mochten ze ernstige bijwerkingen krijgen dat ze niemand aansprakelijk kunnen stellen omdat de overheid en de artsen en de big Pharma voorledig voor uit gesloten zijn!!!!!!!!
user
Geplaatst door Dolf van Genderen op donderdag 18 november 2021 om 20.57 uur
Dus dan valt het .wel mee net de ziekenhuizen opnames
user
Geplaatst door Alexander Driessen op donderdag 18 november 2021 om 19.50 uur
Het is toch verstandiger dit in een gymzaal of iets dergelijks te doen dan in een ziekenhuis? Mocht je hier in geloven... Maar ik snap hele simpele dingen niet. Waarom zou je winkels vervroegd laten sluiten? Dan jaag je mensen op een hoop... Ze zouden toch juist 24uur open moeten zijn voor zo min mogelijk contacten?
user
Geplaatst door Pasqualla Linders op donderdag 18 november 2021 om 19.13 uur
https://vm.tiktok.com/ZM8gkpSeN/
user