1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Man rijdt met bijna 200 km/u over de A6: rijbewijs ingevorderd

13 reacties 112


In de nacht van maandag op dinsdag heeft de politie een automobilist staande gehouden die met 198 kilometer per uur op de A6 bij Almere reed. 

Op het deel van de A6 waar de man reed, geldt de maximale snelheid van 100 kilometer per uur: de man reed dus bijna honderd kilometer harder dan is toegestaan.

Volgens de politie kon de man direct zijn rijbewijs inleveren. Tegen de man is een proces-verbaal opgemaakt, een officier van justitie zal beslissen of de man zijn rijbewijs terugkrijgt.


Vacature-alert - 22 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 22 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (13)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Hendrik Lier op woensdag 18 augustus 2021 om 23.04 uur
ie macht ook niks ja
user
Geplaatst door Michel Elhorst op woensdag 18 augustus 2021 om 22.21 uur
Ten minste 1 die wel door rijdt...
user
Geplaatst door Dave Pennings op woensdag 18 augustus 2021 om 08.39 uur
Ja dat gaat als een speer 😅
user
Geplaatst door Nick Almere op dinsdag 17 augustus 2021 om 12.29 uur
Mag ook niks meer tegenwoordig
user
Geplaatst door Sandra Terlien op dinsdag 17 augustus 2021 om 11.41 uur
Als je het doet....moet je het goed doen.
user
Geplaatst door Rich Hermans op dinsdag 17 augustus 2021 om 10.49 uur
Nooit meer een rijbewijs meteen in de schedder
user
Geplaatst door Annouk de Boer op dinsdag 17 augustus 2021 om 10.48 uur
Dit is heel vaak hier rond dit tijdstip. 🙄
user
Geplaatst door Petra Bagerman op dinsdag 17 augustus 2021 om 10.43 uur
200 kan makkelijk als het rustig is..🤣🤣
user
Geplaatst door Martijn Huber op dinsdag 17 augustus 2021 om 10.23 uur
100 is ook geen snelheid... En dan zie je nog dat sommige vrachtwagens diverse personenauto's moeten inhalen😔 Dat is pas gevaarlijk!
user
Geplaatst door Mona van den Berge op dinsdag 17 augustus 2021 om 10.17 uur
Hij had in ieder geval een rijbewijs om in te vorderen. Mijn ex rijdt al 6 jaar zonder rijbewijs en komt hier gewoon mee weg (politie weet dit zelfs)
user
Geplaatst door Winnyfred Staneke op dinsdag 17 augustus 2021 om 10.01 uur
Het zal wel heel rustig zijn geweest in de bewuste avond. Anders doe je zoiets niet. Jammer voor hem. Zal een fikse boete worden. Ik vind 100 km verschrikkelijk en qua milieu lost 100 km nix op. Gooi alles weer naar 120. Kun je 130 rijden zonder op de bon te worden geslingerd.
user
Geplaatst door Ciska de Vries op dinsdag 17 augustus 2021 om 09.45 uur
Meteen auto in beslag nemen
user