1

Word jij onze 36,967e volger?

instagram

linkedin

Floriade-kabelbaan geopend

15 reacties Entertainment Floriade


Als onderdeel van de zogenoemde 'Floriade Preview’ is afgelopen weekend de kabelbaan over de A6 geopend.

Tijdens de Floriade Preview kunnen diegenen die dat willen, de vooruitgang bekijken van de wereldtuinbouwtentoonstelling die volgend jaar april van start gaat. Met de kabelbaan kan het volledige terrein van bovenaf worden bekeken. Een entreekaart kost 12,50 euro.

De Floriade Preview duurt tot en met 26 september en is iedere donderdag tot en met zondag geopend. Naast een rit in de kabelbaan is de entreekaart ook geldig voor een vaartocht over het Weerwater, een rondleiding op Utopia eiland en een bezoek aan het Preview Centre. 


Nieuw - tags bij dit artikel: Floriade

Aangeboden door BeleefAlmere.nu Op de hoogte blijven van entertainmentnieuws, foto's uit het verleden en andere vormen van entertainment in en over Almere? Klik hier om BeleefAlmere te volgen op Facebook.

Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (15)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Alida Passé op dinsdag 20 juli 2021 om 08.58 uur
Moet voor bewoners van almere toch gratis zijn hebben al genoeg aan mee betaald
user
Geplaatst door Hans Jimmink op maandag 19 juli 2021 om 23.21 uur
Ik kijk er wel naar en dat schijnt gratis te zijn 😂😂
user
Geplaatst door Mona van den Berge op maandag 19 juli 2021 om 21.50 uur
Ter compensatie van alle ellende eromheen al jaren had iedere Almeerder beter een kaartje geschonken kunnen worden.
user
Geplaatst door Chantal Carola Claudia Otten op maandag 19 juli 2021 om 20.49 uur
Voor de Almeerders kost het 9.50 zag ik staan.
user
Geplaatst door Leo Jong op maandag 19 juli 2021 om 20.19 uur
Ik heb medelijden met de inwoners die achter de Floriade staan, ze hebben totaal geen info ingewonnen over de voorgaande Floriades die alleen maar verlies hebben opgeleverd. Het verlies van deze Floriade moet straks door de inwoners worden opgebracht, door verhoging van de gemeentelijke belastingen. Weet U nog het verrijdbaar podium op de markt, het kasteel en het project Omniworld. Kijk ook eens naar de salarissen van de Floriadetop en straks moet er weer geld bij en het College van B&W en de meerderheid van de gemeenteraad accepteert het iedere keer weer. Een goede raad, denk na op welke partij U stemt volgend jaar maart
user
Geplaatst door Zwany de Vos op maandag 19 juli 2021 om 20.12 uur
De Floriade komt er en daar is niets meer tegen te doen, en eerlijk is eerlijk, ik heb al een preview gehad en het ziet er best mooi uit, nu alleen hopen dat het op tijd klaar komt. Als we nu met zijn allen negatief blijven is dat niet bevordelijk voor de bezoekers aantallen, en slecht voor de portemonnee van Almere, hoe meer we dit promoten, hoe beter voor de inkomsten van Almere en het verlies wat we ongetwijfeld zullen hebben, dus draai het nu om, wees positief en promoot de Floriade die er toch komt! Wie weet is er dan volgend jaar weer budget voor de wijkbudgetten en welzijnswerk! O ja en de kabelbaan is best leuk!
user
Geplaatst door An Koestal op maandag 19 juli 2021 om 19.06 uur
Voor Almeerders is het toch € 9,50? Het zou voor de Almeerders gratis moeten zijn. Ik zal er geen gebruik van maken hoor.
user
Geplaatst door Frans Augustinusson op maandag 19 juli 2021 om 18.59 uur
Het is wachten op de eerste ongelukken. Van mensen die naar boven gaan kijken als ze er langs rijden😋
user
Geplaatst door David Enoh Warning op maandag 19 juli 2021 om 18.55 uur
Je betaald belasting voor dit en moet je nog er voor betalen krom.nl
user
Geplaatst door Herman Rijerkerk op maandag 19 juli 2021 om 18.49 uur
Als je inwoner bent van almere kost het online 9,50 en geen almeerder kost het 12,50? 🙄🤔😳😬
user
Geplaatst door Patrick Strikkers op maandag 19 juli 2021 om 18.47 uur
Bedankt dat jullie betaald hebben, ga ik een rondje kabelbaan doen😅
user
Geplaatst door Joanna Schouten op maandag 19 juli 2021 om 18.45 uur
Veel succes mij zie je niet in zo een wagentje zitten. 😂 Ik rij er wel onderdoor met de auto tenminste veilig 😂
user
Geplaatst door Claartje Gill op maandag 19 juli 2021 om 18.39 uur
Het was eerst duurder 12.50 wil ik het best doen
user
Geplaatst door Jos van Hoef op maandag 19 juli 2021 om 18.37 uur
Inwoners van Almere moeten een gratis kaartje krijgen!
user
Geplaatst door Charlotte Jansen op maandag 19 juli 2021 om 18.23 uur
Ze zouden het de bewoners van Almere GRATIS moeten aanbieden❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️