1

Word jij onze 37,193e volger?

instagram

linkedin

Wietkwekerij ontdekt dankzij warmtecamera in Tussen de Vaarten

10 reacties 112 Tussen de Vaarten

Impressiefoto


Aan de Jacob van Ruysdaelstraat in Tussen de Vaarten heeft de politie dankzij gebruik van een warmtecamera een wietkwekerij opgerold.

Volgens de politie bestond de kwekerij uit zo'n 300 planten en 40 stekken. Ook kon de politie een 27-jarige vrouw en 30-jarige man aanhouden en is er een auto in beslag genomen.

De twee zitten nog vast voor verder onderzoek, de kwekerij is geruimd en zal worden vernietigd.


Nieuw - tags bij dit artikel: Tussen de Vaarten

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Tussen de Vaarten of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (10)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Richard Boomsma op zaterdag 06 maart 2021 om 21.45 uur
Daniel Musch ben je weer bezig??
user
Geplaatst door Esther Naomi op zaterdag 06 maart 2021 om 07.36 uur
Kim “tag tag ..tag..”
user
Geplaatst door Debbie Kortekaas op vrijdag 05 maart 2021 om 01.55 uur
Priscilla MissOtte je rook het al he 🤣
user
Geplaatst door Robin Kuipers op donderdag 04 maart 2021 om 16.36 uur
He wat jammer nouw 🤣🤣
user
Geplaatst door Stefan ten Brink op donderdag 04 maart 2021 om 12.56 uur
Ja heel fijn... Maar dat er hier 8 man staat in te breken in het appartementencomplex en van 1.30 tot 3.00uur lopen te rellen en slopen doet men niets aan....
user
Geplaatst door George Bulte op woensdag 03 maart 2021 om 23.57 uur
En dan heb je nog steeds niet de Led verlichting ontdekt? 🙈
user
Geplaatst door Naomy Martis op woensdag 03 maart 2021 om 21.50 uur
Charona kon je t weer niet laten 🤣🤣🤣🤣🤣
user
Geplaatst door Irene Fakkeldij op woensdag 03 maart 2021 om 19.32 uur
ze zijn al een half jaar legaal aan het kweken...
user
Geplaatst door Peter Faber op woensdag 03 maart 2021 om 17.56 uur
Al die mensen die in de opmerkingen staan, worden die nu gewaarschuwd door vrienden?
user
Geplaatst door Emmely de Haan op woensdag 03 maart 2021 om 16.04 uur
Eli De Vries zozo 😂😂