1

Word jij onze 37,604e volger?

instagram

linkedin

Vaccineren van start gegaan in Almere Haven

24 reacties 112


In de sporthal in Almere Haven zijn maandagochtend de eerste vaccinaties tegen het coronavirus gezet. Zorgmedewerkers zijn als eerste aan de beurt op deze nieuwe locatie.

In totaal zijn er maandag 540 personen werkzaam in de zorg gevaccineerd, het vaccineren voor deze doelgroep loopt door tot en met woensdag.

Vanaf donderdag worden de inwoners van 80 jaar en ouder gevaccineerd. De sporthal is dagelijks open, en op de dinsdagen en donderdagen zelfs tot 20.00 uur 's avonds. Het RIVM verstuurt de uitnodigingen per brief, daarin staat het landelijke telefoonnummer. Via dit centrale nummer worden de afspraken gemaakt voor de eerste vaccinatie en de herhalingsvaccinatie.

[img caption=

De wachtruimte nadat de vaccinatie is gezet, om personen even te observeren op mogelijke bijwerkingen.]https://www.almere-nieuws.nl/media/images/1917245378.jpg[/img]


Vacature-alert - 33 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 33 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (24)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Yolanda Schoutrop op woensdag 24 februari 2021 om 10.28 uur
voor de mensen die kinderen hebben wat dachten jullie dat he voor rotzooi is als jllie kinderen worden ingeent tegen bepaalde ziekte bij het consultatie bureau is dat geen GIF dan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
user
Geplaatst door Kel Ly op dinsdag 23 februari 2021 om 19.30 uur
Belachelijk dat het allemaal zo lang duurt en dan trots zijn dat er al een miljoen Nederlanders gevaccineerd zijn🤬 nou nog 16miljoen te gaan..😤
user
Geplaatst door Fred Kolijn op dinsdag 23 februari 2021 om 10.03 uur
Wat een drukte...... op de vaccinatie lokatie in Haven. Gelet op de gegeven reacties denk dat ik een dezer aan de beurt zal komen.......
user
Geplaatst door Hendrik Roosen op dinsdag 23 februari 2021 om 09.29 uur
Zotteke toch, in wat voor een wereldwil je leven, dat je met een kaartje om je nek loopt zodat als ze je aan houden ze alles je weten, ze kunnen daar ver in gaan hoor Jan, gewoon nuchter verstand is genoeg hoor, zo leefden we toch al altijd, niet dan, er moet toch niet voor elke beweging een briefje zijn, toch????
user
Geplaatst door Donjah Cats op maandag 22 februari 2021 om 22.58 uur
Joehoeee planning. Haal me maar weer van Amersfoort af. Thuis haven aub 🤣
user
Geplaatst door Ans Van Der Bult op maandag 22 februari 2021 om 22.30 uur
Ik begin het strontzat te worden dat men elkaar zo rot veroordeelt.....of je die prik nou neemt of niet.....veroordeel nou eens niet en laat een ieder doen wat ie wil.....
user
Geplaatst door Wilma Zandvliet op maandag 22 februari 2021 om 19.13 uur
DOE IS LIEF en respecteer ieder zijn keuze De keuze van een ander hoeft niet jou keus te zijn
user
Geplaatst door Sonja Bruijn op maandag 22 februari 2021 om 19.08 uur
Pfff wat een reacties weer! Laat mensen lekker in hun waarde. Als ze het wel willen prima, willen ze het niet dan niet. Net als de griepprik. Ik hoef het ook niet, maar ik neem idd ook niet zomaar alle medicatie en inentingen. Ik denk maar zo, als de meeste andere het wel doen, hoef ik niet!
user
Geplaatst door Michel Hatseflats op maandag 22 februari 2021 om 18.55 uur
Waarom prikkie als je al corona hebt gehad dan zou je toch immuum moeten zijn of mis ik hier wat
user
Geplaatst door Cilia Van Eerbeek Oldenhof op maandag 22 februari 2021 om 18.47 uur
Nee die kijken wel uit weten wat erin zit en weten de gevolgen
user
Geplaatst door Janine Allford op maandag 22 februari 2021 om 18.17 uur
Fijn nu in Almere, ik wacht op de afspraak.
user
Geplaatst door Michel Deij op maandag 22 februari 2021 om 17.56 uur
Man man man wat zijn we elkaar weer aan het wijsmaken. Iedereen die zich er goed bij voelt, doen! En zo niet dan doe je het niet. Het lijkt wel of we hier het geloof belijden. Stop met dat verwijten en doe wat goeds.
user
Geplaatst door Monique Schotborg op maandag 22 februari 2021 om 17.26 uur
Met die schapen kunnen we toch de oorlog niet winnen
user
Geplaatst door Hans Jimmink op maandag 22 februari 2021 om 16.25 uur
Goed begin Ik hoop dat veel mensen de prik gaan halen 👍👍
user
Geplaatst door Joke de Groot op maandag 22 februari 2021 om 16.21 uur
Laurah Ashruf-Bendanon Nou...ik sla ff over... Zoals het er staat..ik blijf dicht bij huis..dus..thuis.. #inmijnlijfgeengif#
user
Geplaatst door Daryn Saeed op maandag 22 februari 2021 om 16.10 uur
Meer dan de helft is het niet eens en gaat niet vaccineren. Vaccinaties zijn niet verplicht... oke? Dus uiteindelijk zal alles blijven zoals het is ? Als niet iedereen gevaccineerd word word het toch nooit “zogenaamd” veilig om alles te heropenen en op te heffen? Uiteindelijk word je toch wel verplicht om je te laten vaccineren ( anders mag je het restaurant niet in, of het vliegtuig, of naar een festival ). Ik ben tegen de vaccinaties.
user
Geplaatst door Monique van der Stoep op maandag 22 februari 2021 om 16.01 uur
Dochter donderdag ingeënt en al 4 dagen doodziek...zieker dan toen ze corona had. Helpt niet echt mee als je al twijfels had...😞😟
user
Geplaatst door Bregina Becker op maandag 22 februari 2021 om 15.57 uur
Ik kan niet wachten. Kan ik eigenlijk met een gerust hart naar mijn vader van bijna 99. En hij is al gevaccineerd.
user
Geplaatst door Danny Kohlberg op maandag 22 februari 2021 om 15.53 uur
Kan niet geloven dat mensen zich vrijwillig laten vergiftigen en toch gaan ze
user