1

Word jij onze 37,205e volger?

instagram

linkedin

Ook corona-uitbraak bij woonzorgcentrum in Tussen de Vaarten

15 reacties Politiek en gemeente Tussen de VaartenPolitie


Bij woonzorgcentrum Castrovalva in Tussen de Vaarten, is het coronavirus uitgebroken: van de 51 bewoners zijn er 17 besmet met het coronavirus. De uitbraak vond plaats op een afdeling waar ouderen met lichamelijke klachten woonachtig zijn.

Om verdere verspreiding te voorkomen, is de afdeling gesloten voor bezoekers. Het is niet bekend hoe de eerste besmetting is ontstaan.


Nieuw - tags bij dit artikel: Tussen de VaartenPolitie

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Tussen de Vaarten of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (15)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Annemieke Heuperman Derriks op donderdag 14 januari 2021 om 13.49 uur
Beterschap. Mijn man woond in de Archipel. Hoop dat ze snel gaan faccineren.
user
Geplaatst door Ciska van Rijn op woensdag 13 januari 2021 om 19.29 uur
Heel veel sterkte en ik hoop op snel herstel voor alle betrokkenen.
user
Geplaatst door Marianne Ruijs op dinsdag 12 januari 2021 om 21.36 uur
pffff wat erg zeg ik wens iedereen heel veel sterkte
user
Geplaatst door Willie Kellerman op dinsdag 12 januari 2021 om 17.43 uur
Waar is de griep uitbraak gebleven?
user
Geplaatst door Sandra Terlien op dinsdag 12 januari 2021 om 17.27 uur
Heel veel sterkte allemaal!! Ik heb het helaas van redelijk dichtbij meegemaakt in het verzorgingshuis waar mijn vader zit (niet in Flevoland). Het is echt niet fijn allemaal en het is voor iedereen slopend!!!
user
Geplaatst door Nienke Leijgraaff Hielkema op dinsdag 12 januari 2021 om 16.59 uur
Wens jullie ( allemaal), veel sterkte.
user
Geplaatst door Bianca van de Velde op dinsdag 12 januari 2021 om 16.51 uur
Sterkte, kracht en beterschap toegewenst
user
Geplaatst door Jantien van der Vliet op dinsdag 12 januari 2021 om 13.58 uur
Ventileren maar!!! 🌬🌬🌬🌬🌬 Die deur op de foto kan helemaal open!
user
Geplaatst door Bianca Rugenbrink Eibrink op dinsdag 12 januari 2021 om 13.44 uur
Fati Ben we hadden het er nog over gister.
user
Geplaatst door Tamar Waterman op dinsdag 12 januari 2021 om 13.33 uur
Krijg je ervan als je weigert te investeren in je afzuigsysteem! Geen enkele andere oorzaak voor..
user
Geplaatst door Henk Spelde op dinsdag 12 januari 2021 om 13.25 uur
Sterkte voor de arme drommels
user
Geplaatst door Tjeerd Herrema op dinsdag 12 januari 2021 om 13.18 uur
sterkte en beterschap. in de eerste golf zagen de beleidsmakers niet wat er in de tehuizen gebeurde ondanks de noodkreten uit de tehuizen zelf, maar hoe kan het dat het in de tweede golf ondanks preventiemaatregelen en materiaal en lockdown het virus toch nog zo kan toeslaan in de tehuizen? Toch een te ruime bezoekersomgang?
user
Geplaatst door Erwin van den Eijkhof op dinsdag 12 januari 2021 om 13.00 uur
gaarne een duidelijk vermelding maken van of positief getest of door een arts onderzocht en Covid 19 geinfecteerd bevonden , dit is weer puur angst zaaien .
user
Geplaatst door Brigit Krijts op dinsdag 12 januari 2021 om 12.58 uur
Sterkte daar voor iedereen. 🙏
user