1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Oplichter door politie opgewacht en aangehouden in woning Parkwijk

16 reacties 112 Parkwijk


De politie heeft donderdagavond een man aangehouden die probeerde om een bejaard echtpaar op te lichten in Parkwijk.

Volgens de politie kreeg het echtpaar argwaan toen zij werden opgebeld door een persoon die zich voordeed als medewerker van de bank, die poogde om de pincode in bezit te krijgen waarbij er ook een koerier zou worden langsgestuurd om de pinpas op te halen.

Het echtpaar schakelde de politie in, die naar de woning toekwam waarna er werd aangebeld door de 'koerier'. Het echtpaar opende de deur, waarna de politie het overnam en de 'koerier' heeft aangehouden. De man zit nog vast voor verder onderzoek.


Tags bij dit artikel: Parkwijk

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Parkwijk of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 22 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 22 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (16)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Corrie Schaefer op dinsdag 10 november 2020 om 14.09 uur
Geweldig !!!het is er pas 1 maar die is hopende van de straat.
user
Geplaatst door Lisanne Zens op maandag 09 november 2020 om 23.24 uur
Zwaar straffeb deze smeerlap. Super dat deze 2 mensen op leeftijd zo slim waren om het niet te vertrouwen en de Politie ook daadwerkelijk gekomen is.
user
Geplaatst door Piet Sanne op maandag 09 november 2020 om 13.47 uur
Flink straffen deze boeven
user
Geplaatst door Berthilde Van de Kolk op zaterdag 07 november 2020 om 18.09 uur
Jeannette Renfrum.... Op het hofje? πŸ€¦β€β™€οΈ
user
Geplaatst door Sijtje Hoftijzer op zaterdag 07 november 2020 om 17.53 uur
goed gedaan. ze hadden die gozer wel even een flink pak rammel moeten geven.
user
Geplaatst door Ab Elias op zaterdag 07 november 2020 om 15.57 uur
Mijn buurman werd geappt door zijn zoon , " Hoi Pa" , hij had problemen met zijn bank , en vroeg om geld over te maken ! ! Mijn buren hebben NOOIT kinderen gehad πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
user
Geplaatst door SassieSassie Bassie op zaterdag 07 november 2020 om 15.34 uur
Zou t kunnen zijn dat deze persoon mijn schoonmoeder 10000 euro afhandig heeft gemaakt?
user
Geplaatst door Bert Vos op zaterdag 07 november 2020 om 15.00 uur
Na 1 uur loopt meneer weer vrij . Joram van der Schot ik sluit me bij jou aan πŸ‘πŸ»
user
Geplaatst door Joop Aarsen op zaterdag 07 november 2020 om 11.25 uur
Velen te beroerd om te werken met hun luie flikker. Mensen belazeren om aan hun geld te komen. Je zou ze hun kop van hun romp af willen trekken
user
Geplaatst door Chai El op zaterdag 07 november 2020 om 01.03 uur
fraudeurs zijn zulke misselijk makende mensen. Geen hart hebben die mensen. Ze mogen echt gestraft worden en levenslang krijgen als ze gepakt worden.
user
Geplaatst door Brigitta Piek op vrijdag 06 november 2020 om 21.54 uur
Toppie reactie van die mensen
user
Geplaatst door Sylvia Hoefsloot op vrijdag 06 november 2020 om 19.28 uur
Goed van het echtpaar en politie !
user
Geplaatst door Dini Sp op vrijdag 06 november 2020 om 19.05 uur
Offst Rilé 😭Kk mod
user
Geplaatst door Sabine Kleppe op vrijdag 06 november 2020 om 17.32 uur
Anouk Ralph Ingrid top
user
Geplaatst door Theaad Marley op vrijdag 06 november 2020 om 16.48 uur
Supergoed gereageerd door het echtpaar ❀
user
Geplaatst door Gino Speth op vrijdag 06 november 2020 om 16.39 uur
Bejaarden oplichten. Wat voor enorme laffe zak ben je dan.