1

Word jij onze 37,203e volger?

instagram

linkedin

Gewapende overval op winkel in centrum Almere Stad

21 reacties 112


Dinsdagochtend rond 11.00 uur hebben twee personen een gewapende overval gepleegd op een winkel aan de Traverse in het centrum van Almere Stad.

Het gebied is afgezet voor onderzoek. De politie is op zoek naar twee getinte personen met zwarte jassen en een capuchon. Zij dragen mondkapjes, hebben rode tassen bij zich en zijn gevlucht op een witte scooter.

Een ieder met meer informatie wordt verzocht om contact op te nemen met de politie. 

Pushmelding via Messenger
Voor dit artikel is een bericht verstuurd aan onze abonnees via Facebook Messenger. Jezelf ook aanmelden om berichten te ontvangen bij belangrijk nieuws? Typ 'aanmelden' naar ons via Messenger - klik hier


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (21)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Ina Visser op woensdag 14 oktober 2020 om 09.49 uur
Ja, lekker stoer, mondkapje-capuchon- zwarte jassen. Deze knapen dragen bij aan discriminatie. Je weet niet meer welke jongelui je nog kunt vertrouwen. Gebeurt gewoon teveel .
user
Geplaatst door Nico Meer op woensdag 14 oktober 2020 om 04.25 uur
Preventief fouilleren , meer camera toezicht.
user
Geplaatst door Diana Sharmila Ramsaran-Singh op dinsdag 13 oktober 2020 om 17.09 uur
Weg met wapens!! Geen geweld meer.
user
Geplaatst door Hettie Barlo op dinsdag 13 oktober 2020 om 17.06 uur
De snelst groeiende stad van Nederland, heeft ook de snelst groeiende criminaliteit.....
user
Geplaatst door Egbert de Boer op dinsdag 13 oktober 2020 om 15.57 uur
Getint, ik had het kunnen weten
user
Geplaatst door Ingrid Bosma op dinsdag 13 oktober 2020 om 14.53 uur
wanneer gaan wij harder optreden en zwaardere straffen uitdelen. ga werken voor je geld. in de coronatijd moeten wij elkaar steunen en niet beroven.
user
Geplaatst door Willeke Bosma op dinsdag 13 oktober 2020 om 14.47 uur
De donkere maanden komen er weer aan.
user
Geplaatst door Samantha Van Boxtel Sammy-jo Boxtel op dinsdag 13 oktober 2020 om 14.34 uur
Top top top al die mondkapjes. Fok die mondkapjes. En je kan wat bereiken.
user
Geplaatst door Jannie ten Hoven op dinsdag 13 oktober 2020 om 14.28 uur
ze dragen wel mondkapjes, ja lekker dan haast iedereen draagt die dingen, kun je je lekker achter verstoppen. Almere wordt er zeker niet beter op .
user
Geplaatst door Sandra Terlien op dinsdag 13 oktober 2020 om 13.48 uur
Sterkte vd medewerk(st)ers die ah werk waren. Ze hebben wel lef...midden op de dag in winkelgebied....de hufters. Meneer Grappenhaus, meneer Rutte en meneer Weerwind gaan we nu eens kei en kei en keihard optreden tegen het uitschot in NL die denken op deze manier hun geld te kunnen verdienen!!!!!!
user
Geplaatst door Frankie Angelheart Freeman op dinsdag 13 oktober 2020 om 13.33 uur
Feest maanden Komen er aan en het begint weer het is altijd rond de donkere maanden
user
Geplaatst door Marjan Plug op dinsdag 13 oktober 2020 om 13.18 uur
Aha dat was er dus aan de hand.😏👿
user
Geplaatst door Marja Mlk op dinsdag 13 oktober 2020 om 13.10 uur
Het bijna dagelijkse geluid vd politie helikopters boven de stad mag geen gewoonte worden.
user
Geplaatst door Thea Zegwaard op dinsdag 13 oktober 2020 om 12.44 uur
Het wordt steeds gekker in almere ,de burgermeester zou er toch iets aan doen?
user
Geplaatst door Joke Joanna van der Lingen op dinsdag 13 oktober 2020 om 12.22 uur
Zoo dat is verbazingwekkend in deze voormalig zo fijne stad om in te wonen Haal nog meer binnen
user
Geplaatst door Wendy Vreeken op dinsdag 13 oktober 2020 om 11.53 uur
Ongelofelijk. Heel veel sterkte voor alle medewerkers. En eventuele klanten.
user
Geplaatst door Kitty Bekkema op dinsdag 13 oktober 2020 om 11.47 uur
😡😡 winkeliers hebben het al zo moeilijk wordt het beetje wat ze hebben nog gejat ook
user