1

Word jij onze 37,205e volger?

instagram

linkedin

Woning in Almere Poort beschoten

9 reacties 112


In de nacht van zaterdag op zondag is een woning aan de Lancelotstraat in Almere Poort beschoten. Dat meldt de politie.

Volgens de politie vond het incident rond 05.00 uur plaats, er raakte niemand gewond. Volgens getuigen is er een persoon op een scooter gevlucht.

De politie is op zoek naar getuigen, zij worden opgeroepen om zich te melden via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.


NIEUW: Bedruk je eigen mondkapje met eigen ontwerp! - Geheel in je eigen stijl, gemakkelijk ontworpen. Vanaf 14,00 euro zonder verzendkosten! -- meer informatie


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (9)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Lara Meijn op maandag 12 oktober 2020 om 23.29 uur
Justin iets van mee gekregen??
user
Geplaatst door Thoralf de Jong op zondag 11 oktober 2020 om 19.27 uur
Zolang men vanuit de top geen orde op zaken stelt door te investeren in camera’s op elke straathoek van centra tot woonwijk, hou je dit gezeik!!
user
Geplaatst door Daan van Hoepen op zondag 11 oktober 2020 om 17.42 uur
Heel gewoon hoor tegenwoordig. Zal nog wel erger worden.
user
Geplaatst door Thonia van Efferen op zondag 11 oktober 2020 om 15.18 uur
Niels Folla Justin Mens Anna Pilic😱😱😱😱 Dit is gewoon hier om de hoek. Vandaar al die politie vanmorgen.
user
Geplaatst door Joyce Caiden Van Amsterdam op zondag 11 oktober 2020 om 10.57 uur
Saskia van Amsterdam wad weer gezellig dus
user
Geplaatst door Sudesh Moesé op zondag 11 oktober 2020 om 10.14 uur
Bij wie is er geschoten?
user
Geplaatst door Richard Bakker op zondag 11 oktober 2020 om 09.57 uur
Weerwind, incidentje denk ik........
user
Geplaatst door Ciska de Vries op zondag 11 oktober 2020 om 09.47 uur
Zijn te slap om dat zootje op te pakken zijn bang voor hun Hagi criminele
user
Geplaatst door Shaïsta Ab op zondag 11 oktober 2020 om 09.37 uur
Geranimo Armaketo heb je iets gehoord??