1

Word jij onze 37,604e volger?

instagram

linkedin

Pannekoekschip in Almere Haven failliet verklaard

25 reacties Entertainment


't Pannekoekschip, jarenlang een begrip in Almere en deel van het uitzicht in de Havenkom, is deze week door de rechtbank failliet verklaard.

Een curator is inmiddels aangesteld om de zaak af te wikkelen. Volgens de curator blijkt het restaurant in financiële problemen gekomen te zijn naar aanleiding van de Coronacrisis.

Het is nog niet bekend of het restaurant een doorstart zal maken.

Aangeboden door BeleefAlmere.nu Op de hoogte blijven van entertainmentnieuws, foto's uit het verleden en andere vormen van entertainment in en over Almere? Klik hier om BeleefAlmere te volgen op Facebook.

Vacature-alert - 24 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 24 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (25)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Sabrina Pieterse op maandag 04 mei 2020 om 15.01 uur
Ruud Pieterse is dit niet een boot voor jullie? En een eigen onderneming? 🤔
user
Geplaatst door Lia Kuiper op zaterdag 02 mei 2020 om 18.59 uur
Dood zonde....zo fijn gezellige plek om met de kinderen te eten....
user
Geplaatst door Vahin Vahin op zaterdag 02 mei 2020 om 09.31 uur
Nihad Berwari Shaban Berwaridit is echtttt erggg 😭😭 dit was een mooie herinnering plek 🙊😂
user
Geplaatst door Carla Eier op vrijdag 01 mei 2020 om 19.15 uur
Ja klootzakken bij de gemeente Almere. Word is voor een keer wakker. Help de ondernemer. Inplaats van stiekeme vergaderingen toch achter ieders rug om te plegen met de gefaald floriade. Bakken geld is daarmee gewoon weg gesmeten. En laat dan nu eens zien dat jullie er zijn voor het volk. Dat is toch alles waar een stad op draait. En die ondernemers doen hun uiterste best en dat kunnen we van jullie ambtenaren niet zeggen.
user
Geplaatst door Rob Lambeck op vrijdag 01 mei 2020 om 19.14 uur
Aan iedereen die de overheid de schuld geeft: Hoeveel van jullie waren bereid om een voucher of tegoedbon te kopen zodat de eigenaren hun hoofd boven water konden houden???
user
Geplaatst door Edwin Walstra op vrijdag 01 mei 2020 om 18.57 uur
Omdat we een waardeloos gemeentebestuur hebben. Totaal verkeerd financieel beleid. En dan heb ik het nog niet eens over die Fuckriade. Het wordt tijd dat die hele gemeente failliet verklaard wordt.
user
Geplaatst door Monique Van Dijk op vrijdag 01 mei 2020 om 18.40 uur
Dieptriest dit Echt een gemis Waarom gemeente niks hier tegen heeft gedaan😪 En Rutte bedankt waar bleef de hulp Ik wens eigenaar en personeel veel sterkte😪
user
Geplaatst door Juliëne Sedney op vrijdag 01 mei 2020 om 16.19 uur
Martijn Borneo gister nog over gehad .. gelukkig hadden we daar nog gegeten 😊
user
Geplaatst door Joke Pieters Kram op vrijdag 01 mei 2020 om 14.11 uur
Heel erg jammer , ook voor Almere. Sterkte voor eigenaar en personeel
user
Geplaatst door Claudia Kroon op vrijdag 01 mei 2020 om 13.43 uur
Goh echt hoe kan dat nou.?
user
Geplaatst door Pris Seegelken op vrijdag 01 mei 2020 om 13.08 uur
Meret Sem-Dj hier kunnen we dus niet meer heen 😔
user
Geplaatst door Denise Neenee op vrijdag 01 mei 2020 om 12.58 uur
Zonde hopelijk kunnen ze een doorstart maken met een investeerder
user
Geplaatst door Niels van Horssen op vrijdag 01 mei 2020 om 12.50 uur
Hoeveel van jullie zijn daar pannekoeken wezen eten dit jaar?
user
Geplaatst door Mo Van Wolde op vrijdag 01 mei 2020 om 12.49 uur
Jeetje gemeente, help die mensen! Zo jammer dit 😕
user
Geplaatst door Karin van Wijk op vrijdag 01 mei 2020 om 12.49 uur
RUTTE doet het goed he, die PINOKIO RUTTE denkt alleen maar aan de grote bedrijven want daar profiteert hij zelf ook van,de kleine bedrijfjes laten hem koud
user
Geplaatst door Marilyn Bodewes van den Broek op vrijdag 01 mei 2020 om 12.48 uur
echt triest wij kwamen er graag veel sterkte!
user
Geplaatst door Elisa ES op vrijdag 01 mei 2020 om 12.41 uur
Samica van Dijk maar was er voor corona ook altijd rustig
user