1

Word jij onze 37,604e volger?

instagram

linkedin

Steekpartij in Indischebuurt

23 reacties 112 Indischebuurt


Bij een steekpartij aan de Evenaar ter hoogte van de Ambonstraat in Almere Buiten is maandagochtend één persoon gewond geraakt. Dat meldt de politie.

Volgens de politie vond de steekpartij rond 10.10 uur plaats en zijn er na de steekpartij twee donkere jongens in donkere kleding gevlucht, naar hen is de politie een zoekactie gestart. Voor het slachtoffer werd een traumahelikopter opgeroepen.

Hulpdiensten zijn groots uitgerukt naar de locatie, zo zijn er vijf politie-eenheden en twee ambulances ter plaatse.


Tags bij dit artikel: Indischebuurt

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Indischebuurt of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 24 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 24 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (23)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Maurice Gijzen op dinsdag 11 februari 2020 om 10.29 uur
Gaat goed onder de jeugd met dank aan kinderbescherming en meer lakse instellingen je mag niks meer tegenwoordig dus dit soort ellendelingen hebben vrij spel
user
Geplaatst door Cynthia Comvalius op dinsdag 11 februari 2020 om 09.03 uur
Als de dader mijn zoon/ dochter/ broer/ zus neefje/nichtje was geweest. Zou ik die een afgedonderd pakslaag geven. Niet alleen omdat je mij en de familienaam schaadt maar ook het geweld en verdriet dat je een ander aan doet is onverteerbaar.
user
Geplaatst door Aurica Kosza op dinsdag 11 februari 2020 om 08.01 uur
Ik hoef niet eens te raden welke school dit is. Hou je chrotch goblin in de gaten voor ze dit soort shit uitspoken.
user
Geplaatst door Gré Zwarthoed op dinsdag 11 februari 2020 om 07.51 uur
Ik raak ook aan een mes, als ik naar buiten ga.
user
Geplaatst door Inge van Kleef op maandag 10 februari 2020 om 23.06 uur
Steeksukkkels Kijk eens wat voor jullie opschrijft op facebook blijf met takken van iemand af en nog voor de zoveel keer Of zet op elke school poltie neer en laat even controleren tassen en noem maar op messen jeugdsukkels over zijn van als jiij later zelf dood kom naar de hel terecht jeugdsukkels stop ermee met geweld Als de jeugd uit het gezicht van hun ouders zijn of hun ouders beiden werken dat kinderen zo iets uitvreten met mes lopen Steekbenden eens zijn jullie aan de buurt en nog veel harden aan toe als oud wordt en niet voor zelf kan zorgen dan voort jullie als lot overdragen aan je zelf geen mens gaat jou verzorgen of helpen dan wordt als uitvuil in cel gestopt waar wilde honden gaat bijten jeudbenden dat doen ze dat omdat met op kinderen steken met mes
user
Geplaatst door Sabine Raadsheer op maandag 10 februari 2020 om 22.47 uur
Marit Bkstr Lekker dan Maartje bij jou in de buurt😩
user
Geplaatst door Wendy de Graaff op maandag 10 februari 2020 om 19.58 uur
Michael Adrichem A er wat van mee gekregen?
user
Geplaatst door Said El Hadouchi op maandag 10 februari 2020 om 18.41 uur
Wat een gekte met de jongeren van tegenwoordig.
user
Geplaatst door Jan Ruiter op maandag 10 februari 2020 om 18.40 uur
Politie komt als gewoonlijk weer telaat als gewoonlijk
user
Geplaatst door Rene Vos op maandag 10 februari 2020 om 17.17 uur
Steekpartijen zijn tegenwoordig normaal in Almere overvallen Jumbo en Gall en Gall maar ik hoor niets van onze burgemeester .zie wel steeds meer controleurs voor het parkeren rondlopen waarschijnlijk heeft dat meer prioriteit
user
Geplaatst door Carlo Bond op maandag 10 februari 2020 om 17.09 uur
Er zijn elke dag aanslagen door dit soort alleen willen ze dat bij links niet zien
user
Geplaatst door Frans Nagtegaal op maandag 10 februari 2020 om 16.52 uur
Je moet die gast opsluiten voor 25 jaar dan kan hij in de gevangenis lekker uitgewoond worden
user
Geplaatst door Said Ta op maandag 10 februari 2020 om 16.18 uur
Fout van de ouders. Die kinderen niet correct opvoeden. Jonge kinderen hoor ik regelmatig schelden schreeuwen,vechten noem maar op. Als ik aan de jaren 90 terug denk kende ik niks anders dan knikkeren voetballen of tikkertje spelen met de buurt jongeren. Ongelovelijk waar het naar toe is gegleden met de ouders en jeugd.
user
Geplaatst door Tientje Drent op maandag 10 februari 2020 om 13.03 uur
Te erg maarr iedereen heeft het over opvoeden maar tegenwoordig mag je je kind niet straffen want dan is er jeugdzorg vroeger kregen we een draai om ons oren en schop onder ons hol nu worden ze allemaal gestraft met naar hun kamertje ze lachen ons gewoon uit en wat denk je op scholen daar verstoppen ze de messen drugs in het plafond welkom in Nederland yeah allemaal zeiken over zwarte pieten hoorde bij de opvoeding moorkop en normaalste woord ook niet goed alles maar dan ook alles veranderd is niet alleen de opvoeding is nederland
user
Geplaatst door Henk Spelde op maandag 10 februari 2020 om 12.45 uur
Geen dag voorbij Zonder een steek partij
user
Geplaatst door Willie Beets op maandag 10 februari 2020 om 12.11 uur
Ze potten en armen lekker breken laten piepen
user
Geplaatst door Hester Waroux Seel op maandag 10 februari 2020 om 12.05 uur
Veel sterkte gewenst voor het slachtoffer
user
Geplaatst door Stephanie Wessel op maandag 10 februari 2020 om 11.45 uur
Vreselijk! Ik wens het slachtoffer en de familie heel veel sterkte.
user
Geplaatst door Lydia Douwe op maandag 10 februari 2020 om 11.36 uur
kom op mensen voed je kind eens op zeg !!! Laat ze niet 24 uur per dag alleen omdat je moet werken en nog van alles voor je zelf wil doen ! wat moet dit worden met die jeugd die er maar oplos steken , als ze ruzie hebben , normaal vechten is er niet meer bij ! welkom in de wondere wereld die geweld onder jongeren heet ! En Nederland word eens wakker , de straffen moeten hier omhoog ! ik steek jou neer want ik krijg toch maar een taakstraf zo denken die jongelui !
user
Geplaatst door Willie Beets op maandag 10 februari 2020 om 11.34 uur
Ook straffen zo als een volwassen dan weten ze wat ze doen tuig is het 😠