1

Word jij onze 37,604e volger?

instagram

linkedin

Video opgedoken van ruzie voorafgaand aan dodelijke mishandeling Markerkant

8 reacties 112 Markerkant


Er is een video opgedoken die zou zijn gemaakt één dag voor de dodelijke mishandeling in Markerkant. De video werd door misdaadwebsite Boevennieuws online geplaatst op YouTube. 

Bij de mishandeling liep het slachtoffer zwaar letsel op aan onder meer het hoofd. Het slachtoffer overleed later in het ziekenhuis.

Afgelopen dinsdag hield de politie een verdachte aan die wordt verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling.

Video

 


Tags bij dit artikel: Markerkant

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Markerkant of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 24 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 24 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (8)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Brigit Koopmanschap op vrijdag 31 mei 2019 om 11.56 uur
Te zielig voor woorden zeg!!!!😠😠😠😠
user
Geplaatst door Sher Snackey op vrijdag 31 mei 2019 om 10.36 uur
Vind je het gek dat hij zo tekeer gaat? Vond hem nog redelijk rustig op de video. Is het goed? Nee zeker niet! Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Maar Patrick kan nooit meer spreken. Gershwin wel!. Heb je het recht iemand dood te knuppelen? NEE! Hij zal dus op de blaren moeten zitten. Dit is dus typisch een geval van NIKS DOEN! Al die instanties moeten zich schamen!!!
user
Geplaatst door Sjeeny Van Paasschen van Beek op vrijdag 31 mei 2019 om 10.33 uur
Begrijp niet dat ze het filmpje nogmaals in de media sturen. 1 x is genoeg :( Die Gerwin heeft het heel bewust ring gestuurd om hem zelf schoon te praten. Vies met voorbedachte raden.... Is hij achter Patrick aangegaan met een knuppel.. niet om de knuppel in het hoenderhok te gooien.
user
Geplaatst door Michael Vincent op vrijdag 31 mei 2019 om 10.05 uur
Oud nieuws en ongepast snappen jullie dan niet dat de dader dit expres heeft opgenomen hij wist wat hij ging doen.
user
Geplaatst door Sassie Bonk op vrijdag 31 mei 2019 om 09.15 uur
Sterkte voor nabestaande!Waarom nog dit filmpje posten. Die mensen hebben al ellende genoeg !triest!
user
Geplaatst door Marian van der Voort op vrijdag 31 mei 2019 om 09.04 uur
https://www.boevennieuws.pro/nieuws/klachtenregen-over-gershwin-eldrin-v-kon-leven-patrick-erkamps-niet-redden/
user
Geplaatst door Yvonne Augustijn op vrijdag 31 mei 2019 om 08.46 uur
Vreselijk dit filmpje voor de familie. Dus als je iets zegt word je dood geslagen.
user
Geplaatst door Samantha Hoenson op vrijdag 31 mei 2019 om 08.38 uur
Het is niet goed te praten, maar wat ik denk ik dat dit al heel lang aan de gang is, aangiftes zijn gedaan! Maar zoals we gewend zijn vd politie moet er eerst wat gebeuren voor er wat gedaan word. Dan krijg je dus dit! 😡