1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

[Foto's] Brand in woning na blikseminslag Eilandenbuurt

10 reacties 112 Eilandenbuurt

Foto's door: Patrick Moses Fotografie


Dinsdagavond is de bliksem ingeslagen in een woning aan de Zanzibarstraat in Eilandenbuurt waarna brand ontstond.

Ter plaatse bleek dat het dak van de betreffende woning in brand stond, de brandweer heeft het vuur uiteindelijk geblust.

Onweer

Het KNMI heeft vanwege het weer code oranje afgekondigd welke nog tot 21.00 uur van kracht is, daarna is code geel nog tot 23.00 uur van kracht.

Foto's (2)


Tags bij dit artikel: Eilandenbuurt

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Eilandenbuurt of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 22 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 22 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (10)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Sybiene Leenaars op woensdag 30 mei 2018 om 18.39 uur
Heleen Leenaars Barendregt wat zeg je altijd
user
Geplaatst door Steffanie van Eldert-Tel op woensdag 30 mei 2018 om 08.12 uur
Joey van Eldert, daar gingen de sirenes dus heen
user
Geplaatst door Wendy Vreeken op dinsdag 29 mei 2018 om 22.45 uur
Ik hoop dat met de bewoners alles goed is. Sterkte voor deze mensen.
user
Geplaatst door Petra van Kuler op dinsdag 29 mei 2018 om 22.39 uur
Jeroen Harberts dat scheelde echt maar een haartje... Gelukkig wat waterschade en de rest is maar materie gelukkig niemand gewond....
user
Geplaatst door Stefan Flipse Bakker op dinsdag 29 mei 2018 om 22.33 uur
DAT hoorde ik ik ben donderdag jarig vier ik morgen ik stond een taart te maken kwarktaart.. en ineens BENG..) dacht even dat t bij ons thuis was maar was daar..) hij was op de azorenweg te horen dacht even dat er bij ons wat insloeg.. maar de stroom deed t nog dussss...wel vervelend voor de zanzibarstraat..)
user
Geplaatst door Jolanda Jongenelis op dinsdag 29 mei 2018 om 21.21 uur
Nou inderdaad wat een gigantische knal was dat zeg!!! Gewoon even een piepje in mijn oor.
user
Geplaatst door Annelies Limmen op dinsdag 29 mei 2018 om 20.59 uur
Marian ik hoor het u zo zeggen in huis hoef je niet bang te zijn.....
user
Geplaatst door Samantha Tobi op dinsdag 29 mei 2018 om 20.53 uur
Monique en Marcel zeiden toch is dichtbij
user
Geplaatst door Sjeeny Van Paasschen van Beek op dinsdag 29 mei 2018 om 20.47 uur
Klaas van Paasschen was dus niet zo raar dat ik gilde van schrik !!!
user
Geplaatst door Les Lie op dinsdag 29 mei 2018 om 20.47 uur
Zie je Jacqueline Dani Vince zo gek is het niet dat ik er niet van hou