1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Wethouder in gesprek met dierenartsen in Almere over mogelijke realisatie spoedpost

22 reacties Politiek en gemeente


Een wethouder van de gemeente Almere gaat met de dierenartsen in Almere in gesprek over de mogelijke realisatie van een spoedpost in de stad. Na berichtgeving deed de Partij voor de Dieren een verzoek waarna een gesprek tussen de wethouder en dierenartsen is gepland.

Aan het eind van september zal naar verwachting duidelijk worden of er weer een 24-uurs spoedpost geboden kan worden voor de huisdieren in Almere.


Vacature-alert - 22 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 22 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (22)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Joke Pieters Kram op zaterdag 04 september 2021 om 23.19 uur
Ik hoop dat dit doorgaat. Je moet toch hulp kunnen krijgen als er onverhoeds iets met je huisdier gebeurt buiten de reguliere openingstijden .
user
Geplaatst door Fam van der Heiden op zaterdag 04 september 2021 om 20.07 uur
Eindelijk het werd eens tijd! Hopen dat het allemaal lukt.🥳
user
Geplaatst door Wilma Morren op vrijdag 03 september 2021 om 19.47 uur
Er moet gewoon 3 dierenartsen zitten en open heel weekend dan elke weekend ander ploegen zo hebt elke dierenarst aan beurt is en samen overleggen
user
Geplaatst door Stefanie Van Leeuwen op vrijdag 03 september 2021 om 19.46 uur
Hopelijk komt dat er ook !
user
Geplaatst door Ludo Van Bolhuis op vrijdag 03 september 2021 om 19.03 uur
Die had er verdorie allang moeten zijn voor zo'n grote stad als Almere maar ja daar is nier zoveel geld aan te verdienen als aan de Floriade Almere 2022- het debacle 😂😂😂
user
Geplaatst door Sandra Heijkoop op vrijdag 03 september 2021 om 14.24 uur
Zou heel fijn zijn. Een grote stad als Almere kan toch niet zonder
user
Geplaatst door Marit V Deenen op vrijdag 03 september 2021 om 13.31 uur
Gewoon een hele dikke MUST !!!! Toch belachelijk voor zo een groeiende stad geen nacht dierenarts of iets.
user
Geplaatst door Claudine Sporrel op vrijdag 03 september 2021 om 13.24 uur
Is echt nodig in alle steden! De gemeente is ook verplicht om voor dieren te zorgen
user
Geplaatst door Michelle Breukelen op vrijdag 03 september 2021 om 12.05 uur
wordt tijd! nu hopen dat ze doorzetten🤗
user
Geplaatst door Bianca Immel op vrijdag 03 september 2021 om 11.16 uur
Zal is tijd worden dat hier iets aan gedaan wordt want het is te gek voor woorden
user
Geplaatst door Annemarie Van Loon op vrijdag 03 september 2021 om 11.05 uur
Heel goed! En dan goed verdelen. Er zijn toch genoeg dierenartsen die dit kunnen verdelen zodat het niet op 1 of 2 praktijken aankomt. Almere had dit al, voor zo 'n grote stad is het toch te gek voor woorden dat we in een (ernstig) noodgeval naar Amsterdam (daar werd ik heengestuurd dus weet niet waar we nog meer heen moeten) of Zeewolde (dacht ik) moeten.
user
Geplaatst door Sandra Awarrai Propitius op vrijdag 03 september 2021 om 11.03 uur
Ja echt. Ik zat op zondag met een doodzieke jogel. Amersgoortseweg gebeld, geen vogels. DAS gebeld geen vogels. Amsterdam spoedkliniek gebeld geen vogels, Utrecht universiteit gebeld, mocht komen, maar de arts is er morgen pas. Bespottelijk toch
user
Geplaatst door Gerda van Geemen op vrijdag 03 september 2021 om 10.59 uur
Ik hoop dat dit gaat gebeuren. Want de huidige regeling is naar mijn mening zeer dier ( en baasjes) onvriendelijk!
user
Geplaatst door Gerda Terstal-de Man op vrijdag 03 september 2021 om 10.42 uur
Ja hoop het ook .maar hoop ook dat ze niet de hoofdprijs gaan vragen .omdat ze s'avonds en in de nacht open moet zijn .
user
Geplaatst door Thea Zegwaard op vrijdag 03 september 2021 om 10.41 uur
Het wordt tijd.Dit is diep triest.
user
Geplaatst door Penny Donsi op vrijdag 03 september 2021 om 10.21 uur
Hopelijk gaat dit snel in/open!
user
Geplaatst door Corrie Kolsteeg-Belderink op vrijdag 03 september 2021 om 10.12 uur
Belachelijk dat er in Almere geen spoedpost is voor dieren, het zijn ook je kindjes.
user
Geplaatst door Elsbeth Dutscher op vrijdag 03 september 2021 om 10.08 uur
Werdt tijd. Hopelijk komt het er ook echt. Al had dit al heel veel eerder gemoeten.
user
Geplaatst door Marianne Vroegop-de Jong op vrijdag 03 september 2021 om 10.06 uur
Hopelijk komt er weer een avond en nachtdienst regeling voor onze huisdieren.
user
Geplaatst door Francis van Leeuwen op vrijdag 03 september 2021 om 10.04 uur
Mocht eens tijd worden, ook dieren hebben recht op behandeling bij spoed😊