1

Word jij onze 36,967e volger?

instagram

linkedin

Overval op snackbar in Faunabuurt

13 reacties 112 Faunabuurt


Zaterdag aan het eind van de middag is er een overval gepleegd op een snackbar aan de Beverstraat.

De overval vond rond 17.30 uur plaats. Volgens de politie raakte er tijdens de overval niemand gewond. De overvaller is ondanks zijn vluchtpoging aangehouden door de politie.

Het is niet bekend of de overvaller iets buit heeft kunnen maken. De politie heeft de zaak in onderzoek.

Ontvang meldingen van hulpdiensten in je tijdlijn
Wil jij meldingen van de hulpdiensten ontvangen in je tijdlijn? Volg ons dan op Twitter of onze speciale pagina op Facebook.


Nieuw - tags bij dit artikel: Faunabuurt

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Faunabuurt of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (13)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Simone Oudshoorn op zondag 05 januari 2020 om 11.20 uur
Alweer?!! Zo erg voor de eigenaren en medewerkers...😔
user
Geplaatst door Sandra Plaatzer op zondag 05 januari 2020 om 00.41 uur
Heel mooi werk! Lekker lang laten zitten😡
user
Geplaatst door Tineke Oudshoorn op zaterdag 04 januari 2020 om 22.27 uur
Pluim voor de politie.
user
Geplaatst door Michiel van der Hoeven op zaterdag 04 januari 2020 om 21.15 uur
Rob de Roo gezellig straat
user
Geplaatst door Chantal Van Werven op zaterdag 04 januari 2020 om 20.59 uur
Goed werk dat ze m gelijk hebben kunnen oppakken! 👍
user
Geplaatst door Merel de Boer op zaterdag 04 januari 2020 om 19.41 uur
Top werk weer, bah wat een laffe daad. Tijd dat er hardere straffen worden uit gedeelt. Is er toevallig een fiets daar gevonden? Fiets van mijn schoonmoeder is vandaag gejat.
user
Geplaatst door Nettie Sohier op zaterdag 04 januari 2020 om 19.16 uur
Wordt tijd dat ze harder worden aangepakt is toch te zot voor woorden 🤮🤮
user
Geplaatst door Jeroen Paul op zaterdag 04 januari 2020 om 19.12 uur
Toppers daar, verdomme wat een geklooi.🥶
user
Geplaatst door Kristien Luca op zaterdag 04 januari 2020 om 18.35 uur
Zielig,gewoon weer. Arme mensen.
user
Geplaatst door Ellen Mensen op zaterdag 04 januari 2020 om 18.31 uur
Verdomme 😡weerrr bij die lieve mensen !
user
Geplaatst door Roots Jacott op zaterdag 04 januari 2020 om 18.30 uur
Omg niemand gewond hoop ik?
user
Geplaatst door Rob van Dijk op zaterdag 04 januari 2020 om 18.28 uur
Goed dat de overvaller gepakt is!👍
user
Geplaatst door Dylan Charisteas op zaterdag 04 januari 2020 om 18.26 uur
Gelukiig gepakt!! Lieve mense daar in die snackbar